تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73249
یک دختر نوجوان ۱۴ ساله با شکست دادن ستاره‌های سرشناس جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در جوایز اسکار سینمای چینی‌زبان از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، ویکی چن بازیگر ۱۴ ساله جایزه اسب طلایی بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای بازی در فیلم «گستاخ، فاسد و زیبا» از آن خود کرد. کارا وای بازیگر کهنه‌کار سینمای هنگ کنگ که در این فیلم همبازی چن بود جایزه اسب طلایی بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

انگ لی کارگردان تایوانی – آمریکایی برنده جایزه اسکار و جسیکا چستین بازیگر سرشناس هالیوود از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند و همراه با هم جایزه بهترین بازیگر زن را به برنده اهدا کردند.

جایزه اسب طلایی که به اسکار سینمای چینی‌زبان مشهور است هر سال در تایوان برگزار می‌شود. در این دوره از جایزه اسب طلایی ویکی چن ۱۴ ساله ستاره بی‌چون و چرای مراسم بود و علاوه بر دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل، برای بازی در فیلم «فرشتگان سپید می‌پوشند» نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول نیز شده بود.

در این دوره از جوایز اسب طلایی فیلم «گستاخ، فاسد و زیبا» در هفت بخش نامزد دریافت جایزه بود و برنده سه جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم شد.

در این میان فیلم «بودای بزرگ +» با پنج جایزه دیگر برنده بزرگ جوایز اسب طلایی بود که در رشته‌های بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبرداری برنده جایزه شد. در این فیلم سیاه‌وسفید کمدی داستان دو دوست را دنبال می‌کنیم که یکی از آن‌ها نگهبان شب کارخانه ساخت مجسمه‌های بودا است. این دو دوست به فیلمی دست پیدا می‌کنند که راز تاریک رییس کارخانه را افشا می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها