تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103043

 اکران دو فیلم سینمایی جدید «درساژ» و «تخته گاز» در سرگروه های زندگی و سینمای ایران از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز این شورا گفت: فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه در گروه سینمایی زندگی و «تخته گاز» به کارگردانی محمد آهنگرانی در گروه سینمایی ایران از روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه اکران می‌شوند.
فیلم سینمایی «درساژ» با بازی علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب و نگار مقدم روایت دختر نوجوانی است که طی یک شیطنت مرتکب جرمی می‌شود و بعد در واکنش به این اتفاق با ابعاد چندگانه‌ جهان اطراف خود روبه‌رو می‌شود. ابعادی که همگی قصد عبور از مرزهای او را دارند.
این فیلم در ژانر درام جایزه بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۱۸ و بهترین فیلم اول در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فجر را کسب کرده است.
فیلم سینمایی «تخته گاز» با بازی سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی و پرستو صالحی موضوعی کمدی اجتماعی دارد.
در خلاصه داستان آن آمده‌ است که سلیمان قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند؛ چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال رفته و او نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است.

منبع: ایرنا

 

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها