تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45065

اصغر فرهادیدر حمایت از اصغر فرهادى؛ آژانس سینمایى United Talent Agency مهمانى اسکار خود را لغو کرد.

به گزارش سینماسینما، آژانس سینمایى United Talent Agency اعلام کرد به نشانه حمایت از اصغر فرهادى و اعتراض به تفکر جلوگیرى از ورود مسافران و مهاجران به آمریکا، مهمانى اسکار خود را که هر سال برگزار مى شود کنسل کرده و هزینه  آن را که دویست و پنجاه هزار دلار  است به پناهجویان کمک خواهد کرد.

این آژانس سینمایى اعلام کرده:”همان طور که همه مى دانند، اصغر فرهادى براى فیلم فوق العاده اش، فروشنده، مجددا نامزد دریافت اسکار شده است. اما او براى شرکت در مراسم اسکار از تهران به لس آنجلس نخواهد آمد به دلیل قانونى که اخیرا براى جلوگیرى از ورودشهروندان هفت کشور مسلمان وضع شد. در نتیجه این وضعیت (که متوجه همه ماست، نه تنها فرهادى)، ما معتقدیم این زمانى ست که کنار هم ایستادن و آگاهى ما را لازم دارد.”

این اژانس سینمایى در ادامه از تصمیمش براى اختصاص دادن هزینه مهمانى امسال به “پناهجویانى که براى زندگیشان مى جنگند” خبر داده و گفته است:”وقتى ترس و جداسازى آدم ها جاى مهمى را در بین اعضاى جامعه به خود اختصاص مى دهد، هنرمندان جزو اولین افرادى هستند که تاثیر این اتفاق منفى را احساس مى کنند.”

این آژانس از راه اندازى کمپینى خبر داده که باقى هنرمندان مى توانند براى پیوستن به این حرکت به آن ملحق شوند.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. شيدا
    ۲۳, بهمن, ۱۳۹۵ ۷:۴۳ ق٫ظ

    آقا منم از همین تریبون اعلام میکنم برای حمایت از آقای فرهادی کلیه مهمانی های عید امسال از طرف من کنسل ، و من فقط به مهمانی خواهم رفت، پسته یادتون نره

نظر شما


آخرین ها