تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 31965

متولد 65فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی به بخش سینمای جهان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی چنای هند راه بافت.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلم، «متولد۶۵» که این روزها در حال اکران است و با استقبال خوب مردم در سینما روبرو شده، در دومین حضور جهانی خود، به بخش سینمای جهان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند راه یافت.
عاشقانه «متولد۶۵» را محمدمهدی عسگرپور تهیه و پخش بین‌الملل آن بر عهده الهه نوبخت است. جشنواره چنای هند از ١۵ لغایت ٢٢ دسامبر ٢٠١۶ (٢۵ آذر تا ٢ دی)، با همکاری بنیاد تقدیر سینمای هند برگزار می‌شود. این جشنواره با نمایش فیلم‌های منتخب سینمای جهان تلاش در ارتقاء سطح کیفی سینمای غیرتجاری دارد.
«متولد۶۵» نخستین اثر بلند مجید توکلی است که با بازی پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی و … حال و هوای یک زوج را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند یک روز شبیه آدم‌های پولدار شهر زندگی کنند. در خلاصه داستان این فیلم که به قلم جمیله دارالشفایی به نگارش درآمده است آمده: «وقتی شوخی شوخی یه بازی راه می اندازی، تا تهش باید بری..!»
«متولد۶۵» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که در اولین حضور جهانی خود در فستیوال Cineiran تورنتو مورد استقبال قرار گرفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها