تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68466

در حالی که دنزل واشنگتن و دیگر چهره های شاخص پروژه جدید «ایکوالایزر» سر صحنه حاضر نبودند، دو نوجوان به سمت ماموران امنیتی تیراندازی کردند.

به گزارش سینماسینما، در نخستین ساعت های روز شنبه دو نفر که اقدام به تیراندازی در صحنه فیلم دنزل واشنگتن در بوستون کرده بودند، دستگیر شدند. در این تیراندازی دو مامور امنیتی مجروح شدند.

این تیراندازی در راکسبری و در مکانی که قسمت جدید فیلم «تعدیل کننده» یا «ایکوالایزر» ساخته می شود رخ داد.

پلیس می گوید در زمانی که این اتفاق رخ داد مراحل فیلمبرداری در حال اجرا نبود و به نظر نمی رسد که ماموران امنیتی زخمی شده هدف این دو تیرانداز بوده باشند. جراحت این دو مامور کشنده نبود و از بیمارستان مرخص شدند.

این محافظان یک مامور زن ۴۰ ساله و یک مامور مرد ۳۳ ساله بودند که خطر جدی تهدیدشان نکرد. پلیس دو جوان ۱۸ ساله به نام های دیونت مارتینز و توماس پرکینز را دستگیر کرده که با اتهام اقدام به قتل و حمله مسلحانه روبه رو هستند.

بعد از تیراندازی مراحل ساخت فیلم ادامه پیدا کرد.

قسمت دوم «ایکوالایزر» روز چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود و نخستین دنباله‌ای خواهد بود که واشنگتن تا به حال در آن بازی کرده است. فیلم اول که با اقتباس از یک سریال تلویزیونی دهه هفتادی ساخته شده بود، موفق ظاهر شد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا فروخت. در آن واشنگتن نقش رابرت مک‌کال، کماندوی سابق ماموریت‌های ویژه را بازی می کرد که بازنشسته شده بود و مردی ساده بود که در مغازه‌ای کار می‌کرد، اما وقتی به دفاع از دختری جوان که کتک خورده بود پرداخت با یک سندیکای جنایی روس مواجه شد و گذشته مخفی‌اش بیرون آمد.

پدرو پاسکال بازیگر نقش اوبرین مارتل در «بازی تاج و تخت» و مامور پنیا در سریال محبوب «نارکز» نتفلیکس شخصیت منفی این فیلم خواهد بود. آنتوان فوکوآ هم به عنوان کارگردان بازمی‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها