تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53123

کورش تهامیکورش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون سخنانی که به نقل از او در انتقاد از دولت نقل می‌شود را تکذیب و اعلام کرد که هرگز نگفته دولت به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است.

 

 

 

 

 

به گزارش سینماسینما، بازیگر «رگ خواب»‌ با انتشار متنی در اینستاگرام در این‌باره نوشت: «دوستان عزیزم، لطفا این متن رو حتما مطالعه کنین. به نظر من خبرنگارى شغلیست بسیار شریف و پر دردسر. در تمام طول عمر کاریم همیشه به خبرنگارها احترام گذاشتم و معمولا اگه کارى از دستم برمیومده براشون انجام دادم، اما امروز در فضاى مجازى خبرى از طرف من منتشر شده و مدام در حال انتشاره که متاسفانه احساس میکنم دچار همان سیاست زدگى‌اى شده که در مصاحبه‌ای‌که این خبر از دلش دراومده، بهش اشاره کردم!

من کلا آدم سیاسى و اهل سیاست نیستم نه اینکه از اخبار دور باشم و پیگیرى بعضى چیزها رو نکنم نه، اما سعى میکنم خیلى وارد گفتگوهاى سیاسى نشم. به هر حال صحبتهاى من و اون خبرنگار عزیز، فقط در زمینه فرهنگ و هنر بود و هرگز من نگفتم آقاى رئیس جمهور به هیچکدوم از وعده هاشون عمل نکردن که این جمله به نظر من کمى جهت دار است و هدفى خاص را در مقطع خاص کنونى دنبال میکند.

من گفتم معمولا فرهنگ و هنر در تمام ادوار محجوب و مهجور مانده و از صدها وعده ایکه براى بهبود حال هنر و هنرمندان داده شده به دلیل اینکه انرژى دولت براى حل بحرانها و مشکلات دیگر صرف شده، مثل همیشه از هنر غافل شده‌اند لذا وعده‌هاى محقق شده در زمینه هنر شاید به انگشتان دست هم نرسه.

فکر میکنم جمله من و اونى که داره مدام با عکسهاى مختلف از من در این باره منتشر میشه و در بالا بهش اشاره کردم به قول قیصر آقاى کیمیایى : «یه خورده خیلى فرق داره.»

کورش تهامی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها