تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92321

 

یکی از اخبار جالب هفته گذشته مربوط به انتصاب مهران مدیری در یکی از فدراسیون های ورزشی می شد.

به گزارش سینما سینما ،بر این اساس، مجری خبرساز برنامه «دورهمی» با دریافت حکمی به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس منصوب شد. اینکه کمیته هنرمندان این فدراسیون قرار است چه کارهایی انجام بدهد و اینکه مهران مدیری با این همه مشغله چقدر می تواند در سمت جدیدش موثر باشد چندان روشن نیست. با وجود این او اولین هنرپیشه ای نیست که از این قبیل احکام ورزشی عجیب و غریب دریافت می کند؛ حکم هایی که اغلب به نظر می رسد تاریخ مصرف شان فقط یک روز است و به همان عکس دو نفره رئیس و آقای هنرمند محدود می شود. اگر مخالفید، لیست برخی دیگر از هنرپیشه های منصوب شده در ورزش را بخوانید و بررسی کنید که اینها الان کجا هستند؟

اکبر عبدی و هنرهای رزمی
شاید تنها تصور از اکبر عبدی در رشته های رزمی مربوط به قابی از اثر ماندگار «اجاره نشین ها» باشد که عبدی با لباس کاراته در آن حاضر است و با عزت الله انتظامی درگیر می شود. احتمالا همین رزومه کافی بوده تا مرد هزارچهره سینمای ایران، خرداد ۹۴ به عنوان مشاور رئیس و همچنین مسوول کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش های رزمی انتخاب شود.

داریوش ارجمند، زورخانه و استقلال
داریوش ارجمند علاقه زیادی به ورزش دارد. او تا به حال دو بار به عنوان سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای حکم گرفته و یک بار هم حکم مشاور فرهنگی را از باشگاه استقلال دریافت کرده است. البته پرسپولسی ها هم در همان مقطع سراغ عبدالحسین مختاباد رفتند و او را به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه شان منصوب کردند. با وجود این مختاباد همان قدر برای پرسپولیس کار کرد که ارجمند برای استقلال مفید بود!

محمدرضا گلزار، والیبال و اسکی
همه می دانند که محمدرضا گلزار خیلی والیبال دوست دارد، اما لابد نه آنقدر که در مسابقات کاملا جدی لیگ به عنوان مربی رسمی فعالیت کند! با وجود این گلزار روز پنجم آذر ۸۷ با حضور در فدراسیون والیبال قراردادش را به عنوان مربی بدنساز باشگاه ارتعاشات صنعتی امضا کرد! جالب اینکه او همزمان مربی تیم اسکی همین باشگاه هم بود و در مقطعی شش ملی پوش اسکی کشورمان را تمرین می داد!

بهرام رادان و واترپلو
در یک مقطع بهرام رادان برای پوشش تصویری مسابقات توسعه جهانی واترپلو با فدراسیون مربوطه همکاری کرد. او در زمینه تهیه فیلم بلند برای کشورهای شرکت کننده در این مسابقات و البته یافتن اسپانسر با فدراسیون همکاری داشت.

روناک یونسی و پرورش اندام
البته هنرپیشه های زن هم چندان از مردها عقب نمانده اند؛ به طوری که روناک یونسی در یک مقطع با فدراسیون پرورش اندام همکاری هایی داشت و به ویژه در جریان سفر سه سال پیش کلمن به تهران، اسم یونسی بیش از پیش سر زبان ها افتاد. در آن مقطع گفته می شد کلمن کلاس های فشرده ای برگزار می کند که قیمت برخی از صندلی های آن یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان است و سرپرستی بانوان حاضر در کلاس ها را یونسی بر عهده دارد. البته حاشیه ها در این مورد آنقدر بالا گرفت که کلیه برنامه های کلمن لغو شد و او بدون برگزاری کلاس تهران را ترک کرد.

هدیه تهرانی و ووشو
شهریور ۹۲ هدیه تهرانی در حکمی به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته تایچی چوان در فدراسیون ووشو منصوب شد. البته ظاهرا تهرانی سابقه چند ساله کار در این شاخه از رشته ووشو را داشته و به همین دلیل چنین حکمی برای او صادر شده، اما معلوم نیست اگر او هنرپیشه سینما هم نبود آیا به صرف چند سال فعالیت در این رشته می توانست نایب رئیس شود یا نه!

مهناز افشار و سوارکاری
این یکی عالی است؛ اسفند ۹۲ مهناز افشار به عنوان دبیر هنری نخستین دوره مراسم سوارکاری منصوب شد و در یک نشست خبری شرکت کرد. افشار در این جلسه گفت: «راستش من از بچگی از سوارکاری می ترسیدم و تخصصی در این زمینه ندارم، اما رشته سوارکاری که اسب در آن نقش اصلی را دارد دوست دارم. از نظر من اسب حیوان نجیبی است.» بنابراین همه کسانی که فکر می کنند اسب حیوان نجیبی است می توانند با مراجعه به فدراسیون سوارکاری یک حکم مدیریتی دریافت کنند!

دنیای اقتصاد

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها