تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72845
دیوید کسیدی بازیگر و خواننده سرشناس آمریکایی در ۶۷ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش سینماسینما، دیوید کسیدی خواننده و بازیگر آمریکایی که با بازی در سریال «خانواده پارتریج» به شهرت رسید در ۶۷ سالگی از دنیا رفت. خانواده کسیدی با انتشار بیانیه‌ای درگذشت او را تایید کردند.

«خانواده پارتریج» یکی از سریال‌های مشهور دهه ۷۰ میلادی آمریکا درباره مادری بود که همراه پنج فرزندش یک گروه موسیقی تشکیل می‌دهند. کسیدی در این سریال نقش کیث پارتریج را بازی می‌کرد.

حضور در این سیت‌کام راه موفقیت را برای کسیدی در عرصه موسیقی و بازیگری باز کرد. او در دوران فعالیت خود در عرصه موسیقی بارها نامزد جایزه گرمی شد و بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان فروش رفت.

او که در اوج شهرت در دهه هفتاد میلادی از گروه «بیتلز» و الویس پریسلی هواداران بیشتری داشت در سال‌های پایانی عمر با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود.

کسیدی که چندین سال با سوءمصرف الکل دست‌وپنجه نرم می‌کرد در سال ۲۰۱۵ اعلام ورشکستگی کرد. علاوه بر آن سه بار بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به دلیل رانندگی در حال مستی بازداشت شد.

درگذشت کسیدی با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. از جمله چهره‌های سرشناسی که درگذشت او تسلیت گفتند می‌توان به برایان ویلسون و هنری کونیک جونیور اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها