تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15630

فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» با بازی «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» داغ‌ترین پروژه سینمایی خواهد بود که به احتمال فراوان در بازار جشنواره کن ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

به گزارش سینماسینما، فیلم «مرد ایرلندی» پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد و «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پشی» بازیگران سرشناس آن خواهند بود به احتمال فراوان برای اولین بار در بازار شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن معرفی و به خریداران بین‌المللی ارائه می‌شود.

در صورتی که کمپانی پارامونت حق فروش بین‌المللی فیلم «مرد ایرلندی» را به موقع و پیش از ۱۱ می (آغازر جشنواره کن) به فروش برساند این فیلم فرصت حضور در بازار امسال کن را خواهد داشت.

«مارتین اسکورسیزی» در گفت‌وگو با «ددلاین» گفت که کمپانی فیلمسازی «پارامونت» در مراحل نهایی فروش حق بین‌الملل فیلم «مرد ایرلندی» به کمپانی «Fabrica» است که در این صورت این پروژه سینمایی به بازار جشنواره کن امسال می‌رسد.

وی با اشاره به بودجه حدود ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم «مرد ایرلندی» که بازیگران سرشناسی چون «دنیرو»، «پاچینو» و «پشی» را به خدمت خواهد گرفت، ادامه داد: با این وجود تاکنون قرارداد نهایی فروش بین‌الملل این فیلم منعقد نشده است و شانس عرضه و معرفی فیلم در بازار جشنواره کن پنجاه پنجاه است.

«استیو زایلیان» که پیش از نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده خواهد داشت و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد.

جدیدترین فیلم آماده اکران «مارتین اسکورسیزی»، «سکوت» نام دارد که در آن «لیام نیسون»، «آدام درایور» و«اندرو گارفیلد» ایفای نقش کرده‌اند و داستان آن براساس کتابی با همین نام نوشته «شوساکو اندو» روایتگر یک کشیش در قرن ۱۷ میلادی است که برای تبلیغ آیین مسیحیت به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

بازار جشنواره کن یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمای جهان است که میعادگاه ۱۱ هزار فعال حرفه‌ای عرصه سینما شامل ۳۲۰۰ تهیه‌کننده، ۲۳۰۰ توزیع کننده، ۱۵۰۰ فروشنده، ۷۰۰ برنامه‌ریز جشنواره و .. خواهد بود.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) با حضور «جورج میلر»، کارگردان استرالیایی فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در راس هیات داوران رقابتی و با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین اثر «وودی آلن» آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۲ می (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها