تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63588

قربان محمدپور گفت متأسفانه سینمای ما بسیاری از بازیگران بااستعداد و جوانش را از دست‌ داده است.
به گزارش سینماسینما، قربان محمد پور کارگردان فیلم سینمایی “سلام بمبئی” این روزها به دنبال عقد قرارداد با بازیگران برای فیلم جدیدش است.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور شادمهر عقیلی خواننده و بازیگر که چند سال است به لس‌آنجلس رفته و در آنجا مشغول فعالیت است، در فیلم “دختر شیطان” منتشر شد که طی تماسی با محمدپور درباره صحت‌وسقم این مطلب گفتگوی کوتاهی با این کارگردان انجام شد.

محمدپور طی سخنانی گفت: متأسفانه سینمای ما بسیاری از بازیگران بااستعداد و جوانش را از دست‌ داده است، در دولت تدبیر و امید و جذب حداکثری که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تأکید داشتند، سازمان سینمایی هم باید با برخی از مسائل کنار آمده و گذشت کند و این اجازه را بدهد تا بازیگران بااستعدادی چون گلشیفته فراهانی و شادمهر عقیلی به سینما بازگردند، چرا که این به سود سینماست.

وی ادامه داد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد و فعلاً هم منتظر پاسخ مدیران سازمان سینمایی هستیم.

کارگردان “سلام بمبئی ” درباره حضور محمدرضا گلزار در فیلم بعدی خود نیز اظهار کرد: محمدرضا گلزار یکی از گزینه‌های ماست و صحبت‌های اولیه با او شده است، در “سلام بمبئی” ما با او خیلی راحت بودیم و او نیز برای این فیلم انرژی بسیاری گذاشت، اما هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده است.

محمد پور که پیش‌ازاین خبر از رایزنی با مدیر برنامه‌های آمیتاب باچان و کریشما کاپور برای حضور در این فیلم داده بود، درباره بازیگران هندی نیز گفت: ما در این فیلم یک بازیگر زن هندی داریم که صحبت‌هایی با برخی از بازیگران شده است، اما قطعی نشده، امیدوارم تا هفته آینده فیلم‌نامه به سرانجام اصلی برسد و ما بتوانیم با بازیگران رایزنی‌های اصلی را داشته باشیم.

این کارگردان در ادامه به ژانر فیلم جدید و عنوان آن اشاره کرد و افزود: پیش‌ازاین اعلام کرده بودیم “بمبئی ۲” را خواهیم ساخت، اما این عنوان تغییر کرد و تبدیل شد به “دختر شیطان (سلام بمبئی ۲)”، هرچند “دختر شیطان داستانش ” هیچ ارتباطی به “سلام بمبئی ” ندارد اما ازآنجایی‌که کار قبلی با موفقیت خوبی مواجه شد، ترجیح دادیم از عنوان “سلام بمبئی ” استفاده کنیم که پیش‌زمینه‌ای برای مخاطب وجود داشته باشد. “دختر شیطان ” یک طنز اجتماعی است. همان‌طور که “سلام بمبئی ” یک فیلم تجاری صرف نبود و معنای خاص خودش را به همراه داشت و در لایه‌های زیرین معانی بسیاری با خود داشت. در فیلم دوم قطعاً این لایه‌ها و معانی عمیق‌تر می‌شوند.

“دختر شیطان” داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها