تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61041

غلامرضا فرجیسینماسینما، علی پاکزاد – اکران فیلمی با «کنایه‌ها و شوخی مبتذل»٬ «فیلمی دارای شوخی‌های جنسی» یا تعابیری از این دست که از سوی برخی رسانه‌ها در مورد یکی از فیلم‌های در انتظار اکران به کار برده می‌شود٬ مشخصا کدام فیلم را هدف گرفته است؟

به گزارش سینماسینما٬ چند روزی‌ست رجانیوز٬ کیهان و خبرگزاری فارس٬ از اکران فیلمی مجهول خبر می‌دهند که مملو از شوخی‌های جنسی و اروتیک است٬ این رسانه‌ها تمایلی به اعلام نام فیلم مورد نظر ندارند و از سویی مسئولان سینمایی این ابهام را تلاشی برای ایجاد حساسیت نسبت به سینما عنوان کرده‌اند٬ پرسش اینجاست٬ احتمال اکران کدام فیلم این فضاسازی را سبب شده است؟ اصلا این نوشته‌ها ادعایی است که نگاه‌های دلواپس را بیشتر متوجه سینما کند٬ یا به واقع به اکران فیلمی اشاره دارد. به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش در دست اعضای شورای صنفی نمایش باشد٬ کسانی که در جریان اکران فیلم‌هایی‌اند که تا یکی دو ماه آینده روی پرده خواهند رفت.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با سینماسینما در مورد برنامه اکران فیلم‌های سینما در یکی دو ماه آینده سخن گفت.

او درباره برنامه اکران فیلم‌ها در گروه آزادی گفت: «برنامه اکران فیلم‌ها طبق فهرستی که اعلام شده است پیش می‌رود. طبق برنامه‌ای که پیش بینی کرده‌ایم در گروه آزادی فیلم بعدی «سارا و آیدا» (ملودرام) ساخته مازیار میری نمایش داده خواهد شد. بعد از آن فیلم «قهرمان کوچک» (کودک و نوجوان) به کارگردانی حسین قناعت به نمایش گذاشته خواهد شد. فیلم بعدی هم ثبت نشده است٬ اما از شواهد مشخص است که «قاتل اهلی» (درام اجتماعی) به کارگردانی مسعود کیمیایی به نمایش در خواهد آمد.»

او ادامه داد: «در حال حاضر در گروه استقلال فیلم «رگ خواب» (ملودرام – رمانس) به کارگردانی حمید نعمت‌الله اکران است. بعد از آن فیلم «فصل نرگس» (ملودرام) به کارگردانی نگار آذربایجانی اکران خواهد شد. قرداد بعدی ثبت نشده٬ اما به احتمال فراوان «ایتالیا ایتالیا» (کمدی – فانتزی) به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده نمایش داده خواهد شد.»

فرجی اضافه کرد: «در گروه سینماهای زندگی نیز اکنون فیلم «اکسیدان» (کمدی) به کارگردانی حامد محمدی اکران است. قرداد بعدی که ثبت شده است «زادبوم» (درام اجتماعی – سیاسی) به کارگردانی ابوالحسن داودی خواهد بود. بعد از «زادبوم» یا فیلم «نگار» (معمایی – تریلر) به کارگردانی رامبد جوان خواهد بود یا فیلم فریدون جیرانی با نام «خفه‌گی» (وحشت) نمایش داده خواهد شد.»

فرجی درباره برنامه نمایش فیلم‌ها در گروه «ماندانا» نیز گفت: «فیلم «پا تو کفش من نکن» (کمدی) نیز در گروه ماندانا بعد از فیلم «مسلخ» (ملودرام) اکران خواهد شد.البته در کوروش هم اکنون فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» (ملودرام) به کارگردانی منوچهر هادی نمایش داده می شود و بعد از آن هم فیلم «بیست و یک روز بعد» (درام نوجوانان) به کارگردانی محمدرضا خرمندان اکران می‌شود. بعد از آن هم قرارداد اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» (ملودرام) ثبت شده است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها