تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80564

«رفتن» در یک سال گذشته بیش از ۳۵ حضور بین‌المللی داشته است.به گزارش سینماسینما، نوید محمودی کارگردان فیلم سینمایی “رفتن”  درباره زمان اکران این فیلم گفت: در هفته اول اسفندماه زمان اکران این فیلم مشخص خواهد شد.

او همچنین درباره تازه‌ترین اثر سینمایی خود “شکستن همزمان بیست استخوان” که به کارگردانی جمشید محمودی جلوی دوربین رفته است، بیان کرد: این فیلم همچنان در مراحل فنی به سر می‌برد.

“رفتن” در یک سال گذشته موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگری از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده و در مجموع بیش از ۳۵ حضور بین المللی داشته است.

“رفتن” قصه فرشته و نبی قصه عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت… “رفتن” محصول مشترک ایران و افغانستان است و شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب امتیاز پخش بین الملی آن را به تهیه کنندگی جمشید محمودی برعهده دارد.

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقیف بشیر احمد و شمس لنگرودی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها