تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74399

فیلم سینمایی “رفتن” از برادران محمودی به زودی در ۱۰ کشور روی پرده می‌رود.
به گزارش سینماسینما، نوید محمودی کارگردان فیلم “رفتن” گفت: حق پخش فیلم سینمایی “رفتن” به یک پخش کننده در مالزی فروخته شده است و به زودی، پس از تعطیلات ژانویه در ۱۰ کشور آسیایی به روی پرده می‌رود.

وی ادامه داد: این فیلم در آمریکا، بلژیک، افغانستان و چند کشور دیگر اکران شده و جوایز خوبی نیز کسب کرده است. امیدواریم که در سال ۲۰۱۸ نیز این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و بتواند در جهان صاحب موفقیت‌های دیگری شود.

محمودی درباره تازه‌ترین حضور این فیلم در فستیوال‌های بین‌المللی نیز بیان کرد: “رفتن” در ماه دسامبر در جشنواره فیلم حقوق بشر که در تایلند برگزار می‌شود نمایش داده خواهد شد.

در یک سال گذشته فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگری از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

فیلم سینمایی “رفتن” با وجود آنکه در افغانستان، آمریکا و بلژیک اکران شده، اما تا امروز فرصت نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرده است و تاکنون طی یکسال گذشته سی و پنج حضور بین المللی داشته است.

“رفتن” قصه فرشته و نبی قصه عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت…فیلم رفتن محصول مشترک ایران و افغانستان است که شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب امتیاز پخش بین الملی آن را به تهیه کنندگی جمشید محمودی برعهده دارد.

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقیف بشیر احمد و شمس لنگرودی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از برادران محمودی این شب‌ها سریال”سایه‌بان” به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها