تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 12313

هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ یعنی کمتر از دو هفته دیگر، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشورمان برگزار می‌شود؛ رقابتی که در آن عموم هموطنان ما با هر ایده و سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی خواهند رفت تا نمایندگان خود را برای یک دوره چهار ساله به مجلس قانونگذاری بفرستند.

به گزارش سینماسینما، در دوره‌های گذشته مجلس فقط دو بار هنرمندان توانسته‌اند به عنوان نماینده مردم از حوزه انتخابیه تهران وارد مجلس شورای اسلامی شوند و در دوره‌های دیگر موفقیتی در این زمینه نداشته‌اند. هر چند هنرمندان خاطره خوبی از حضور این دو نماینده در مجلس به نفع جامعه صنفی خویش ندارند اما ممکن است این دوره موضوع فرق داشته باشد و در صورت حضور یکی دو چهره هنری در مجلس، برخی از مطالبات جامعه هنرمندان کشور رنگ و لعاب بیشتری در قوانین جاری مملکت بیابد.

تا این لحظه حضور یک کاندیدا از میان هنرمندان کشورمان در رقابت‌های انتخاباتی تقریبا قطعی است. خبرهایی از تأیید صلاحیت محمود عزیزی هنرمند پیشکسوت تئاتر و استاد این رشته به گوش می‌رسد. اگر این خبر و خبرهای دیگری که نوید بررسی صلاحیت چند هنرمند دیگر و تأیید احتمالی صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان را می‌دهد، صحت داشته باشد، انتخابات این دوره می‌تواند صحنه جذاب رقابت اهالی سیاست با اهالی هنر تلقی شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها