تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53747

 احسان علیخانی در برنامه «خندوانه» در مورد این که مهدی توتونچی گزارشگر اعزامی به المپیک ریو در برنامه‌ای زنده خبر از فوت او داد گفت: «ماجرا تقصیر او نبود فقط ای کاش پیش از اعلام خبر روی آنتن زنده، از تهران استعلام می‌کرد!»

به گزارش سینماسینما، شامگاه سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت احسان علیخانی به مناسبت پانصدمین قسمت از برنامه «خندوانه» مهمان رامبد جوان شد.

او در پاسخ به سوال رامبد جوان که از حاشیه‌های برنامه «سه ستاره» پرسید گفت: «فضای «سه ستاره» فضایی رسمی و آکادمیک نیست و فقط یک نظرسنجی است. روی حرفم با کسانی است که همه چیز را خیلی جدی می‌گیرند؛ باور کنید رویکرد «سه ستاره» مردمی است و این طور نیست که با انتخاب شدن یا نشدن، حکمی قطعی در مورد چیزی صادر شود!»

در ادامه رامبد جوان به جک‌هایی اشاره کرد که در مورد احسان علیخانی و اجرای او در برنامه «ماه عسل» ساخته‌اند و تعدادی از آن‌ها را خواند.

تابستان سال گذشته بود که مهدی توتونچی یکی از گزارشگران اعزامی شبکه ورزش به المپیک ریو در برنامه‌ای زنده خبر از فوت احسان علیخانی داد. علیخانی در این مورد گفت: «ماجرا کاملا هم تقصیر مهدی توتونچی نبود فقط ای کاش پیش از اعلام خبر روی آنتن زنده، از تهران استعلام می‌کرد! آن روز من در دفترم بودم، مدتی کار کردم و خوابم برد. با صدای یکی از بچه‌ها بیدار شدم که داشت بلند بلند می‌گفت باور کنید زنده است! همین جا خوابیده!‌ موبایلم را که نگاه کردم دیدم به جز تعداد زیادی تماس از دست رفته، عادل فردوسی‌پور هم همین طور مسلسل‌وار در حال گرفتن شماره‌ام است!‌ جواب که دادم با حالتی عجیب پرسید خوبی؟!‌ گفتم خوبم! و او شروع کرد به داد و بیداد با کسانی که آن طرف خط پیشش بودند… تا ساعت‌ها بعدش فقط جواب تلفن می‌دادم از مادر و خواهر و خاله بگیرید تا دوست و آشنا.»

در ادامه رامبد جوان باز هم به خواندن جک‌هایی پرداخت که برای احسان علیخانی ساخته‌اند که اکثرشان در مورد بغض‌های او در «ماه عسل» یا به گریه انداختن مهمان‌هایش بود، مثل؛ «پیغام‌گیر احسان علیخانی؛ لطفا بعد از شنیدن صدای بغض پیغام بگذارید!» یا «احسان قبل از شروع برنامه‌هایش جلوی آینه؛ من بهتر بغض می‌کنم یا صابر ابر؟!»

علیخانی که طبق گفته خودش قصد دارد تهیه‌کنندگی سینما را تجربه کند در پایان به مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» اشاره کرد که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود و براساس برنامه «ماه عسل» و اتفاقاتی که در آن رخ داده ساخته شده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها