تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97339

حمید فرخ نژاد در یادداشتی خطاب به علی علیزاده در اینستاگرام خود نوشت :جناب آقای استاد علی علیزاده پست دلسوزانه و نصایح مادرانه شما واصل گردید ،تقارن تذکر شما و هم زمانی احضارم به وزارت اطلاعات جهت توضیح پاره ایی مسائل جالب توجه بود! خوشحالم از کیلو مترها اونور تر بفکر مردمت هستی و مشکلات اقتصادی اونها رو درک میکنی .
ولی خدمتت عرض کنم ،قصد ندارم به نصایح گهربارت عمل کنم ، چهل ساله توی مملکتمون عده ایی خود شیرین و عده ایی مال مردم خور با تکنیک جنابعالی که “اب به اسیاب دشمن نریزید” و “در این شرایط حساس کنونی” ، مطبوعات و وجدان بیدار جامعه رو به سکوت وا داشتند و چراغها رو خاموش کردن تا سارقان و غارتگران بیت المال با خیال راحت ببرند و بخورن و از حوالی محل اقامت حضرتعالی به ریش این مردم بخندن، نه برادر میگم ،بازم میگم !
حجم گسترده رانت و فساد اقتصادی و فامیل بازی در این مملکت ریشه در همین نگاه جنابعالی داره ، اتفاقا سیاه نمایی ،نگفتن و سکوته !
کاش گوشه ایی از مشکلات و شکواییه هایی که طی این روزا از طرف این ادمای بی پناه و از سر ناچاری به منه هیچکاره منتقل میشد به تو ارجاع داده میشد ، اون وقت اگه میتونستی ساکت بشینی و منعکس نکنی ، توی وجدانت شک میکردم ، کارت رو بکن و به شغلت برس ،تاریخ در باره عملکرد من و شما قضاوت خواهد کرد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها