تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79920
فیلمبردار باسابقه سینمای ایران توضیحاتی درباره همکاری با پوریا آذربایجانی در فیلم «جشن دلتنگی» ارائه کرد که با خاطره‌ای جالب همراه بود.

به گزارش سینماسینما، علیرضا زرین‌دست، فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران در گفت‌وگو با «سینما دو» با اجرا و سردبیری حامد عنقا درباره «جشن دلتنگی» که به عنوان یکی از دو فیلم امسال او در جشنواره فجر است، گفت: «این فیلم درباره یکی از موضوعاتی است که امروز، جوانان به شدت دچار آن شده‌اند و این موضوع عوارضی را نیز در پی دارد. در حقیقت دنیای مجازی بخشی از بیکاری را به صورت غیر نرمال تسخیر کرده است و نتیجه آن را در فیلم «جشن دلتنگی» می‌بینیم.»

او افزود: «قصه درباره انسانی است که به دنبال یک آینده می‌گردد، او شایعه‌ای راه می‌اندازد تا از طریق آن بتواند کشور را ترک کند. بنابراین دنیای مجازی در کنار بخش‌های مثبتی که دارد، دارای بخش‌های خیلی زیادی است که منفی هستند.»

این فیلمبردار درباره تجربه کار با پوریا آذربایجانی توضیح داد: «برای اولین بار با آذربایجانی در همین فیلم آشنا شدم و بیشتر از طرف تهیه‌کننده فیلم دعوت شدم. نخستین جلسه‌ای که با آذربایجانی داشتم که بعدا منجر به دوستی ما هم شد، خیلی برای من جالب بود؛ نخستین حرفی که آذربایجانی به من زد این بود که من از شما می‌ترسم! وقتی این حرف را به من زدند، گفتم پس بهتر است با من کار نکنید!»

زرین‌دست ادامه داد: «اما در نهایت این گفت‌وگو منجر به یک رابطه صمیمی بین من و او شد و مطمئن هستم آذربایجانی در آینده یکی از کارگردان‌های درخشان سینمای ایران خواهد بود و فیلمی که ساخت نیز خوش ساخت است و قطعا می‌تواند با نسل جوان رابطه خیلی مطلوب و ساده‌ای برقرار کند.»

فیلمبردار باسابقه سینمای ایران در پایان درباره نتیجه کار در «جشن دلتنگی» تصریح کرد: «بدون شک از نتیجه کار راضی هستم به ویژه این که فیلمبرداری فیلم را در ۲۵ روز به پایان رساندیم و این فوق‌العاده بود.»

«سینما دو» با اجرا و سردبیری حامد عنقا در شب‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها