تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103525

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده «حمال طلا» و «درخونگاه» از آخرین وضعیت آماده‌سازی این آثار برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفت.

به گزارش سینماسینما، منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی که در بخش نگاه نو و «در خونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارند، درباره آخرین وضعیت این آثار گفت: در حال حاضر هر ۲ فیلم در مراحل پایانی فنی قرار دارند به طوری که فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده بتوانیم دی سی پی این فیلم‌ها را بکشیم.

وی افزود: فیلم سینمایی «حمال طلا» به معضلات اقتصادی می‌پردازد و اولین تجربه سینمایی تورج اصلانی است همچنین «در خونگاه» به روایت مسایل اجتماعی در دهه ۶۰ می‌پردازد از همین رو فکر می‌کنم هر ۲ فیلم حرف تازه‌ای برای گفتن دارند.

سهراب پور عنوان کرد: البته ما پیش از این، «درخونگاه» را به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارسال کرده بودیم اما با توجه به اینکه فیلم ناقص بود آن را پس گرفتیم و امسال با آرامش به انجام کارهای پس تولید آن پرداختیم.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: همانطور که گفتم فکر می‌کنم هر ۲ فیلم من حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند مورد توجه هنرمندان، منتقدان و به ویژه مردم قرار بگیرند به طوری کلی هدف ما هم از ابتدا این بود که رضایت مردم و منتقدان را توامان داشته باشیم از همین رو در هر ۲ فیلم نگاه تازه ای به مسایل شده است و به نظرم نسبت به آثار دیگر تفات دارند.

در «حمال طلا» سعید آقاخانی، پیام احمدی‌نیا، لطف‌الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داوود محمدآبادی، محمود شفیع‌خانی و رضا شفیع‌خانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته‌آ پناهی‌ها نیز بازیگران «در خونگاه» هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی درخونگاه آمده است: «ظهری می‌آید تابسازد! اگر نبازد…»

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها