تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29278

۰۲۷d4aee7b19f901deee3496ec570e3a_lکمال تبریزی که این روزها به مناسب اکران فیلم پاداش در جشنواره فیلم پوسان به کره جنوبی سفرکرده است می گوید:استقبالی که کره ای ها از این فیلم کرده اند برای او واقعا عجیب بوده است.
سینماسینما، محمد تاجیک – کمال تبریزی در گفت وگویی کوتاه با سینماسینما در پاسخ به سوالی که استقبال از این فیلم در جشنواره پوسان چگونه بوده ؟می گوید:اکران این فیلم ،اکران خوب و جذابی  برای کره ای هابود!واقعا عجیب بود! این همه استقبال !

کمال تبریزی در پاسخ به سوالی که کره ای ها بیشتر از چه چیزی در فیلم پاداش خوششان آمده بود گفت : فضای شادفیلم و کاراکتر شبیه ظریف و تغییر وضعیت معجونی در پایان فیلم !از مهمترین ویژگی های فیلم بود که باعث شده بود کره ای ها از فیلم خوششان بیاید.

” از رییس جمهور پاداش نگیرید ” با عنوان دیگر “پاداش “از فیلمهایی است که در جشنواره فیلم پوسان حضور دارد. در بخش غیررقابتی «پنجره‌ای به سینمای آسیا»جشنواره پوسان، هشت فیلم ایرانی برگزیده‌ شده که چهار فیلم «قشنگ و فرنگ»، ساخته وحید موساییان، «پاداش»، ساخته کمال تبریزی، «خواب آب»، ساخته فرهاد مهرانفر و «ویولونیست»، ساخته محمدعلی طالبی، اولین نمایش جهانی خود را خواهند داشت. کمال تبریزی فیلم «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» را سال ۱۳۸۷ و در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد ساخت، اما این فیلم که فیلمنامه آن را محمد رحمانیان نوشته بود، در محاق توقیف فرورفت و اکران نشد.داستان این فیلم درباره‌ی یکی از مدیران میانی دولت (با بازی حسن معجونی) است که به مأموریت‌های خارجی متعدد می‌رود. تا این‌که در یک نوبت او را برای تشویق به سفر حج می‌فرستند و در این سفر او با حادث مختلفی مواجه می‌شود.
فیلم تبریزی بانام «پاداش» مجوز ساخت گرفت و تولید شد، امابرای اکران عمومی نام آن به «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» تغییریافته است.در فیلم پاداش بازیگرانی چون حسن معجونی، آتیلا پسیانی، زنده یاد احمد آقالو، بهمن زرین پور، عباس آقاجانی تالش، رضا بهبودی، آشا محرابی و کمال تبریزی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها