تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46210

محمدرضا فروتنمراسم رونمایی از آلبوم «می‌فهممت» با صدای محمدرضا فروتن در جشن هفتاد سالگی کارخانه داروسازی عبیدی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، محمدرضا فروتن ابتدای این مراسم با تشکر از مدیریت کارخانه داروسازی دکتر عبیدی با بیان اینکه هدف کلی شعرهای افشین یداللهی شعر سالم است، گفت: در صحبت‌هایی که با افشین یداللهی داشتیم، قرار شد آلبومی را کار کنیم که شکست، عشق، عاطفه و روابط مختل شده که هر انسانی به شدت با آن مواجه است در آن بیان شده، مفهوم‌هایی که بی‌مناسبت با زندگی روزمره افراد نیست و در عین حالی‌که در شعر شکست را تجربه می‌کنیم امید به زندگی را نیز تقویت کنیم.
او ادامه داد: تم دیگر این اشعار مربوط به افرادی است که برای خود ارزش و احترام قائل هستند و خواستیم تا از شعر و موسیقی نیز برای این افراد بهره‌ای قرار داده باشیم و به عنوان یک محرک احساسی قوی مفاهیم و معانی ارزشمندی را از این طریق راحت‌تر با مردم تقسیم کنیم.

محمدرضا فروتن، سالار عقیلی، افشین یداللهی

این بازیگر درباره موزیک ویدئو نیز گفت: موسیقی و ویدئویی که اشعار روی آن کار شده مفاهیم خوبی درباره صلح و آشتی با شخص است و قصد دارد ارتباطی بین بخش روشن و بخش تاریک ضمیر برقرار کند و بر تقویت رفتار سلامت و ارتباط قوی هر شخص با خودش و با اطرافیان تمرکز دارد.

فروتن درباره اینکه چرا بعد از شهرت در سینما وارد عرصه موسیقی شده، گفت: بهتر است بگویید چطور شد از رویای موسیقی وارد عرصه سینما شدم. رویای موسیقی قبل از سینما برای من مهمتر بود و تصمیم گرفتم تا پیرتر نشدم و نمردم کارم را انجام دهم.

افشین یداللهی، محمدرضا فروتن

او درباره قضاوت‌هایی که نسبت به حضور او در عرصه موسیقی نیز شده توضیح داد: متاسفانه اینجا فرهنگ قضاوت یا بهتر بگویم تصمیم‌گیری برای دیگران و فرهنگ کنترل‌گری بسیار زیاد دیده می‌شود. متاسفانه ما به تصمیمات دیگران احترام نمی‌گذاریم. بی‌شک اگر یک روز تنها طرفدار آثارم خودم باشم باز هم این کار را ادامه می‌دهم و هدف و ارزش کاری که انجام می‌دهم برایم اهمیت دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «چهل سالگی» درباره ارتباط طرفدارانش با این آلبوم گفت: خوشبختانه همین مدت کوتاه پیام‌های توام با ابراز علاقه نسبت به این مجموعه بسیار زیاده بوده است.

محمدرضا فروتن

او ادامه داد: مهمترین موضوع برای شخص من این است که از کاری که می‌کنم لذت ببرم و معتقدم هنرمند بهترین و بزرگترین جایزه‌ای که از کارش می‌گیرد لذتی است که از آن می‌برد. در حقیقت گاهی اوقات تعجب می‌کنم از اینکه بعضی افراد به خاطر چند تکه آهن و شیشه در فستیوال‌ها رفتارهای نامناسب از خود نشان می‌دهند. من از کارم لذت می‌برم و به همین دلیل هم ادامه می‌دهم.

او در پایان درباره این آلبوم گفت: این آلبوم ۷ ترک دارد که شامل ۴ ویدئو و ۳ موزیک است. معتقدم در کشور ما آلبوم کمتر کار می‌شود و من سعی کردم روی ارتباط شعرها و ارتباط انسان‌ها با خودشان و دیگران کار کنم.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها