تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78914

مراسم رونمایی از کتابِ نمایشنامه‌ «رویای یک عکس» نوشته‌ مسعود رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این نشست که بیست و هفتین نشست عصر کتابِ بهاران محسوب می‌شود با سخنرانیِ مسعود رایگان، رویا تیموریان و پرویز جاهد و با حضور گروهی از هنرمندان تئاتر و سینمای کشور برگزار خواهد شد.

«رویای یک عکس» نام نمایشنامه‌ای است به قلم مسعود رایگان که با نگاه به یکی از آثار اثول فوگارد نوشته شده و توسط نشر افراز منتشر شده است. این سومین اثر منتشرشده از رایگان توسط این انتشارات است که پیش‌تر نمایشنامه «لازاریلو» نوشته ملچیور شدلر و نمایشنامه «قاتل بی‌رحم» نوشته هنینگ مانکل را با ترجمه این هنرمند عرصه هنرهای نمایشی منتشر کرده است.

مسعود رایگان نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۳۳۱ در خرم‌آباد و دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. نام این بازیگر با فیلم «خاموشی دریا» بر سر زبان‌ها افتاد، اما «خیلی دور، خیلی نزدیک» او را به شهرت رساند.

مراسم رونمایی از کتابِ نمایشنامه‌ «رویای یک عکس» روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶.۳۰ عصر در خوانش‌خانه ساعدیِ موسسه بهاران به نشانی خیابان ولی‌عصر، بالاتر از زرتشت، روبه‌روی پمپ بنزین، خیابان نوربخش، پلاک ۲۱ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها