تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 87634

تهیه‌کننده فیلشاه از پیوست فرهنگی این فیلم سینمایی و رونمایی از نوشت افزار مرتبط با آن خبر داد.

به گزارش سینماسینما، هادی اسماعیلی روابط عمومی انیمیشن «فیلشاه»، با توجه به اعلام خبر ۷ میلیاردی شدن فروش این اثر و ثبت رکورد پر فروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران، گفت: با وجود پایان زمان رسمی اکران و گرفته شدن سرگروه پخش این فیلم در نیمه شعبان و جایگزینی فیلم چهار راه استانبول، اکران این انیمیشن قرآنی همچنان ادامه دارد. اکران موضوعی است که به سینمادارها و مخاطبان برمی گردد و تا زمانی که سینمادارها احساس کنند، این فیلم مخاطب دارد؛ فیلم را به صورت محدود بر پرده نگه می دارند.

وی ادامه داد: مخاطب این فیلم نیز بچه ها و خانواده ها هستند و چون سینمای کودک و نوجوانی وجود ندارد، کمی دیرتر و سخت تر تصمیم می گیرند که به سینما بروند و کمی مخاطب این فیلم در بازه زمانی طولانی تری به سینما می‌آید.احتمالاً اکران این فیلم تا عید فطر ادامه پیدا می کند.

  • عروسک و لوازم التحریر فیلشاه رونمایی می‌شوند

اسماعیلی درباره وجود پیوست فرهنگی این انیمیشن گفت: چون در مجموعه ما نگاه عملا نگاه کمپانی محور است، به پیوست ها و به قولی اتفاق های بعد از اکران هم نگاه می کنیم؛ یعنی نیامده ایم انیمیشنی بسازیم و برویم. می خواهیم شخصیت پردازی و کاراکترها به طور کامل شکل بگیرد. هم اکنون چند چیز را در فضای اکران رونمایی کرده ایم مانند صورتک ها، بادکنک، تن پوش و تم جشن تولد و …؛ اما اینها یک تکمله‌ای دارد که تا یک ماه دیگر رونمایی می شود؛ مانند پوشاک و لوازم التحریر، عروسک و…

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه اگر بنا بر شخصیت پردازی است، آیا قسمت ۲ و ۳ این انیمیشن هم ساخته خواهد شد، گفت: در حال امکان سنجی ساخت سریال این انیمیشن و به دنبال سرمایه گذار هستیم؛ اما هنوز قطعی نیست.

  • ۹۰ هزار مخاطب در لبنان و پیشنهاد کره و ترکیه به فیلشاه

حامد جعفری، تهیه کننده این انیمیشن درباره فروش جهانی این فیلم نیز گفت: فیلشاه در یکسری کشورها مثل لبنان اکران می شود که حدود ۹۰ هزار مخاطب تا به امروز داشته است. اکران های محدودی هم در عراق و اردن داشت. این انیمیشن، پیشنهادهایی برای اکران در ترکیه و کره دارد که در دست بررسی است. برای اکران فیلم در کشورهای اروپایی نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها