تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5111

دانیل کریگ در فیلم اسپکتربیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند در اولین هفته اکران در بازار بین‌المللی ۸۰٫۴ میلیون دلار فروخت و رکورد بیشترین فروش افتتاحیه یک فیلم در سینماهای بریتانیا را نیز شکست.

به گزارش «سینماسینما»، «اسپکتر» (Spectre) که از دوشنبه شب پیش در سینماهای بریتانیا روی پرده رفته است، در هفته اول اکران در زادگاه خود به فروش فوق‌العاده ۶۳٫۸ میلیون دلار دست پیدا کرد و رکورد شکست.

به این ترتیب، فیلم جدید ابر جاسوس بریتانیایی توانست رکورد قبلی را که در اختیار «هری پاتر و زندانی آزکابان» بود بشکند و بیشترین فروش افتتاحیه یک فیلم در سینماهای بریتانیا را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ورایتی، «اسپکتر» از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی در ایالات متحده و کانادا اکران می‌شود و انتظار می‌رود در اولین آخر هفته اکران ۸۰ میلیون دلار بفروشد.

شایع شده است که این فیلم آخرین حضور دانیل کریگ در نقش مأمور مخفی معروف است. کریگ بعد از پیرس برازنان که جیمز باند را بیشتر به عنوان شخصیتی بذله‌گو ترسیم می‌کرد، بازی در این نقش را به عهده گرفت و به خاطر تزریق حسی از خطر به مجموعه باند، مورد تحسین قرار گرفت. کریگ با وجود تحسین‌ها، اخیراً در یک گفت‌وگو اعلام کرد که حاضر است رگش را بزند، اما در یک فیلم دیگر باند بازی نکند. این اظهار نظر باعث شده است رسانه‌ها درمورد گزینه‌های محتمل جانشینی او گمانه‌زنی کنند.

این جنجال رسانه‌های به وجهه «اسپکتر» در بازار جهانی لطمه نزد. این فیلم در هفته اول اکران در هلند با ۳٫۹ میلیون دلار بسیار موفق ظاهر شد. فیلم جدید باند در سراسر منطقه اسکاندیناوی ۱۲٫۷ میلیون دلار دیگر به دست آورد و در فنلاند و نروژ رکوردهای فروش افتتاحیه را شکست. «اسپکتر» در دانمارک نیز با ۴٫۲ میلیون دلار رکورد بیشترین فروش سه روز اول یک فیلم را جابجا کرد. فیلم در سوئد نیز حدود سه میلیون دلار فروخت.

پروژه ۲۵۰ میلیون دلاری «اسپکتر» که میلیون‌ها دلار نیز برای تبلیغات آن هزینه شده است، برای بازگشت سرمایه نیاز به یک عملکرد تجاری بسیار خوب دارد.

«اسکای فال» فیلم قبلی جیمز باند نوامبر ۲۰۱۲ اکران شد و با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند است. فروش «اسکای فال» تقریباً دو برابر فروش «کازینو رویال» (۵۹۹ میلیون دلار) بود.

کریستوف والتس، لئا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، دیوید باتیستا، اندرو اسکات، مونیکا بلوچی و رالف فاینس از دیگر بازیگران «اسپکتر» به کارگردانی سام مندس هستند. این فیلم تولید شرکت‌های شرکت‌های ایان پروداکشنز، مترو گلدوین مه‌یر و سونی پیکچرز است.

در فیلم جدید یک پیام رمزی مربوط به گذشته جیمز باند (با بازی دانیل کریگ)، او را وا می‌دارد رد یک سازمان شیطانی را بگیرد. در همان حال که «ام» برای زنده نگه داشتن سرویس مخفی مبارزه می‌کند، باند تمام تلاش خود را می‌کند تا از واقعیت هولناک «اسپکتر» پرده بردارد.

مندس فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته جان لوگان، نیل پرویس و رابرت وید کارگردانی کرده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها