تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17130

حسن روحانی و عبدالعلی علی‌عسگریرییس جدید سازمان صداوسیما در دیداری که با رییس جمهور کشورمان داشت بر حمایت این رسانه از دولت تاکید کرد.

به گزارش سینماسینما، رییس سازمان صداوسیما در دیدار با رییس جمهور اظهار کرد که صداوسیما بنا بر نظر مقام معظم رهبری، حمایت از دولت‌ها را وظیفه سازمانی خود و تضعیف دولت را جفا به مردم می‌داند.

در این دیدار که روز شنبه (هشتم خرداد ماه) اتفاق افتاد، رییس رسانه ملی مهمترین وظیفه مشترک صداوسیما و دولت را پیش بردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر رونق تولید و اشتغال دانست و تاکید کرد: در همین راستا رسانه ملی در برنامه‌های خود تقویت اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان کوچک و متوسط را به طور جدی دنبال خواهد کرد.

همچنین در این دیدار رییس جمهور کشورمان در بخشی از صحبت‌هایش بر این نکته تاکید کرد که «صداوسیما به عنوان رسانه ملی مسوولیت سنگینی در تعمیق اعتماد و توسعه ارتباط میان مردم و حاکمیت بر عهده دارد.»

روحانی تاکید کرد که «تصمیم دولت کمک به صداوسیما در انجام صحیح وظایف بسیار مهم آن است» و گفت: دولت هم استقلال سازمانی و حرفه‌ای صداوسیما را به رسمیت می‌شناسد و هم خواستار نظارت جدی سه قوه بر سازمان بر اساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی است. همچنین هرگونه فعالیت جناحی در صداوسیما به علت ماهیت ملی و فراجناحی اطلاع‌رسانی عمومی، غیرقابل قبول است. همه باید مراقب باشیم خلاف نظر رهبر معظم انقلاب به قطبی‌سازی جامعه دامن نزنیم و متوجه باشیم که اختلاف‌افکنی، توطئه‌ای دشمنانه است.

بر اساس این گزارش ایسنا، عبدالعلی علی‌عسکری پیشتر نیز در اولین سخنرانی رسمی خود به عنوان رییس سازمان صداوسیما، از تعامل رسانه ملی با قوای سه‌گانه کشور خبر داده بود و بر «استفاده از تمامی نیروهای کارآمد صداوسیما» و همچنین «توجه به نیاز مخاطبان» تاکید کرده بود؛ او همچنین در همین زمینه اظهار کرده بود که «امید است با حمایت رییس‌جمهور، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس، با اتکا به داشته‌ها و سرمایه‌های سازمان بتوانیم در دوران جدید، فصل نویی را برای صداوسیما رقم بزنیم.»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها