تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81873

رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران اعلام کرد با توجه به اینکه هنوز آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش ابلاغ نشده است، صنوف نمی دانند چه تعداد نماینده باید در شورا داشته باشند.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران در پاسخ به اینکه چه زمانی نماینده این کانون برای حضور در شورای صنفی نمایش معرفی می شود، گفت: هنوز زمان مشخصی برای معرفی نماینده این کانون در شورای صنفی نمایش اعلام نکرده اند و به احتمال زیاد جلسه شورای صنفی نمایش این هفته برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: پیش از هر چیز باید آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش به ما ارایه شود تا براساس آن ببینیم هر صنف از جمله ما باید چند نماینده در این شورا داشته باشیم.

این تهیه کننده سینما درباره کاهش هفته های نمایش فیلم ها در سال ۹۷ توضیح داد: با توجه به اینکه تعداد زیادی سالن سینما تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و به ناوگان سینمایی کشور اضافه می شود که از آن جمله آنها می توان به سالن های شهرک غرب، باغ کتاب، آستارا، هروی سنتر، مگامال اشاره کرد، فرصت اکران تعداد بیشتری فیلم فراهم می شود.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی تصمیم گرفته شد تا سرگروه های سینمایی افزایش پیدا کنند ولی زمان اکران فیلم در سرگروه ها کمتر شود تا فیلم های بیشتری در سینماها اکران شوند.

رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران تاکید کرد: به زودی سینماهای دیگری نیز به خصوص در مناطقی مانند نازی آباد آغاز به کار می کند تا فضای اکران به نسبت گذشته افزایش یابد.

سرتیپی در پایان گفت: خوشبختانه بخش خصوصی در زمینه ساخت سالن های سینمایی در شهر تهران بسیار خوب عمل کرده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها