تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19497

زاپاسسازندگان «زاپاس» امشب در کنار تماشاگران فیلمشان و همراه با آنها به تماشای فیلم می نشینند.

به گزارش سینماسینما، «زاپاس» امشب(یکشنبه) ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی زندگی با حضوربرزو نیک نژاد کارگردان و الناز حبیبی و شبنم مقدمی دو بازیگر اصلی فیلم برای مخاطبان به نمایش درمی آید.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی،احمد مهرانفر، الناز حبیبی،صفر روحی،همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری و شبنم مقدمی بازیگران اصلی فیلم «زاپاس»بوده اند.این فیلم کمدی از چهارشنبه هفته گذشته در گروه سینمایی استقلال روی پرده سینماهای کشور رفته است. استقلال، آزادی، ملت، زندگی، راگا، تماشا، ماندانا، موزه سینما، حافظ، کیان، ایران، چارسو، جی، تیراژه، پیام، سمرقند، جوان، شاهد، بهمن، فرهنگ فلسطین، شکوفه  و مرکزی سینماهایی هستند که در تهران این فیلم را نمایش می‌دهند.پردیس زندگی در میدان صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر واقع است.

«زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می‌کند. این تیم  به دسته دوم صعود می‌کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می افتد و همین اتفاق، دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می‌شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی که اواخر پاییز سال گذشته در شمال کشور فیلمبرداری شد، با حضور در جشنواره فجر ۳۵ توانست در میان بهترین فیلمها از نگاه مردمی قرار گیرد. ضمن اینکه شبنم مقدمی برای بازی در زاپاس از این جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و ایمان امیدواری نامزد دریافت سیمرغ بهترین طراحی چهره بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها