تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47425

محسن قراییمحسن قرایی گفت فیلم «سد معبر» بدون هیچ تغییری نسبت به نسخه جشنواره فجر به اکران عمومی درخواهد آمد.

به گزارش سینماسینما، محسن قرایی امسال با فیلم «سد معبر» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. فیلمی که مورد توجه بخشی از اهالی سینما و منتقدان قرار گرفت اما از دید داوران دور ماند و با این که در چهار بخش بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد وزن و بهترین تدوین کاندید دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شده بود، اما نتوانست جایزه‌ای را از آن خود کند.

«سد معبر» را سعید روستایی کارگردان فیلم موفق «ابد و یک روز» نوشته است و روایت زندگی قاسم با بازی ( حامد بهداد) کارمند اداره سد معبر شهرداری است، که تلاش می‌کند، وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش(باران کوثری) اختلاف نظر دارد…در سد معبر حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، اکبر رحمتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی و نگار عابدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محسن قرایی کارگردان این اثر، درباره زمان اکران این فیلم گفت: دفتر پخش فیلم هدایت فیلم خواهد بود و به نظرم اکران دوم نوروز فرصت خوبی برای نمایش فیلم است امیدواریم بتوانیم در این زمان فیلم را به نمایش درآوریم.

او همچنین درباره تغییرات احتمالی که در اکران عمومی روی فیلم انجام می‌شود نیز بیان کرد: فیلم بدون هیچ تغییری نسبت به نسخه جشنواره به اکران عمومی درخواهد آمد.

قرایی که سابقه حضور در تئاتر و کارگردانی در این عرصه را نیز دارد، درباره فعالیت مجدد در عرصه تئاتر نیز اظهار کرد: فعلا هیچ برنامه خاصی در زمینه سینما و تئاتر تا پایان سال ندارم.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها