تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45680

زهرا داودنژادسینماسینما، علی پاکزاد- زهرا داود نژاد می گوید : مایل است که به زودی در نقش جدیدی بازی کند. داودنژاد تاثیر پدرش روی انتخاب نقش ها را بی بدیل می داند و به همین دلیل به سختی حضور در فیلمهای گوناگون را می پذیرد.

به گزارش سینماسینما، زهرا داوود نژاد پس از پنج سال و بعد از بازی در فیلم «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، اخیرا با نقشی جدید و متفاوت در کنار بابک حمیدیان و مهرداد صدیقیان یکی از سه بازیگر اصلی فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» ساخته محمود غفاری بود که این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیز حضور داشت اما توفیقی را کسب نکرد.

زهرا داود نژاد بازیگر فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» درباره شرایط بازی در این فیلم گفت: «بعد از بازی در این فیلم احساس خیلی خوبی داشتم. فکر می کنم یکی از متفاوت ترین فیلم های جشنواره بود. از لحاظ موضوع، ساختار و نوع بازیها هیچ فیلمی در جشنواره شبیه «سهیلا شماره ۱۷» نبود. برای بازی در این نقش تلاش زیادی انجام دادم. فکر می کنم بازی قابل قبولی داشتم و از این موضوع بیش از حد خوشحالم.»

او ادامه داد: «مدت زیادی از سینما دور بودم . بازی در این فیلم باعث شد تشویق شوم و دیگر از سینما دوری نکنم. البته این عدم حضور به مسائل گوناگونی ارتباط دارد اما اگر فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود قطعا آن را می پذیرم. نوع قصه و روایتی که در فیلمنامه خواهد بود بیش از هر چیز دیگری برایم حائز اهمیت است. جنس بازی که ارائه می دهم باعث می شود که با کارگردانان خاصی کار کنم و نمی توانم در همه فیلمها حضور داشته باشم.»

بازیگر فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» درباره تاثیر پدرش در انتخاب نقش ها گفت:«متاسفانه یا خوشبختانه نزدیکی به استاد داود نژاد باعث شده که برای انتخاب فیلم و بازی در آن سخت گیر شوم. پدرم همواره درباره این موضوع و چگونگی انتخاب نقش به من کمک می کند. شانس بزرگی است که چنین انسانی را در کنار خود دارم. فکر می کنم که یک بازیگر باید بیش از هر چیز دیگری سعی کند که نقش مورد نظر را طبیعی بازی کند، موضوعی که بین بازیگران ما زیاد دیده نمی شود.»

زهرا داود نژاد درباره ارتباطش با نقش سهیلا گفت: «مدت زیادی می شود که در تهران زندگی نمی کنم و شمال کشور را برای زندگی انتخاب کرده ام. عموما از معاشرت های شهری به دور هستم. آقای غفاری کارگردان این فیلم، فیلمنامه را برای من به شمال آوردند. مطالعه کردم ، محتوای بی نظیری داشت. زمان کوتاهی را برای تمرین اختصاص دادم و بعد به آقای غفاری گفتم که می خواهم در این فیلم حضور داشته باشم. مایلم که باز هم فیلم بازی کنم و از حضور در سینما لذت ببرم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها