تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82027
جایزه اسکار بهترین بازیگر زن که در مهمانی پس از مراسم به سرقت رفته بود خیلی زود پیدا شد.

به گزارش سینماسینما، پلیس لس‌آنجلس فردی به نام تری برایانت را به اتهام سرقت اسکار فرانسیس مک‌دورمند بازداشت کرد. اسکار بهترین بازیگر زن در جریان مهمانی پس از مراسم اسکار گم شده بود.

پلیس برای این فرد ۴۷ ساله وثیقه‌ای ۲۰ هزار دلاری تعیین کرد و قرار است که دادگاه او در آینده‌ای نزدیک برگزار شود. به گفته پلیس مجسمه اسکار به فرانسیس مک‌دورمند بازیگر فیلم «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» بازگردانده شد.

خبر دزدیده شدن اسکار مک دورمند نخستین بار با عکس زیر که خبرنگار نیویورک تایمز از سارق منتشر کرد، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد.

نماینده مک‌دورمند بازگشت مجسمه اسکار به مک‌دورمند را تایید کرده است. برایانت برای شرکت در مراسم رسمی شام پس از اهدای جوایز اسکار بلیت تهیه‌ کرده بود.

مک‌دورمند پیش از به سرقت رفتن مجسمه طلایی اسکار، نام خود را روی آن حک کرده بود. سخنرانی پرشور او پس از دریافت جایزه با استقبال حاضران در مراسم روبه‌رو شد.

این بازیگر که ۲۱ سال پیش برای بازی در فیلم «فارگو» نخستین جایزه اسکار را دریافت کرده بود، این بار برای بازی در نقش مادری که دخترش به قتل رسیده است، برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها