تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66714

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی توسط پخش‌کنندگان فیلم‌های سینمایی اعلام شد که طرح نیم بها بودن بلیت‌ها تا پایان هفته‌ دفاع مقدس و پیش از تعطیلات محرم ادامه خواهد داشت و همچنین دو فیلم سینمایی «اکسیدان» و «نهنگ عنبر ۲» به علت آغاز ماه محرم از شنبه اکران نخواهند شد.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری آمار فروش فیلم سینمایی «۲۱ روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن هشت سالن سینمایی در تهران و ۲۵ سالن سینمایی در شهرستان‌ها و بعد از گذشت هشت هفته اکران یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی نیز با اکران در ۱۲ سالن و در شش هفته در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده تاکنون نزدیک به سه میلیارد تومان فروش داشته است، این فیلم سینمایی این روزها فقط در سه سالن و در سانس‌های فوق العاده در شهر تهران و در ۱۰ سالن سینمایی در شهرستان‌ها اکران می‌شود.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به شروع ایام محرم، گفت: از روز شنبه اول مهرماه فیلم سینمایی «اکسیدان» و «نهنگ عنبر۲» در سینماهای کشور اکران نخواهند شد و همچنین طرح نیم‌بها بودن بلیت‌ها هم تا آخر هفته‌ی دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل فیلمیران آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاد را با چهار هفته اکران و در اختیار داشتن ۵۲ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان و به تفکیک ۷۶۰ میلیون تومان در تهران و ۳۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با در اختیار داشتن ۵۸ سالن سینمایی در هفت هفته اکران در مجموع ۲میلیارد و۷۸۰ میلیون تومان فروش داشته و از این مقدار یک میلیاردو۶۷۰ میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و۱۱۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستانها بوده است.

او ادامه داد: فیلم سینمایی «رگ‌ خواب» ساخته حمید نعمت الله با اکران در ۱۶ سالن سینمایی و بعد از گذشت ۱۴ هفته در مجموع پنج میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان فروش داشته و به تفکیک سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در تهران و دو میلیارد و۶۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

مدیرعامل فیلمیران آمار فروش فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲(سلکشن رویا)» به کارگردانی سامان مقدم را با در اختیار داشتن  ۱۶ سالن و با گذشت ۲۰ هفته از شروع اکران آن، در مجموع ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان که به تفکیک ۱۳میلیارد و ۵۰میلیون تومان در تهران و هشت میلیارد و ۶۱۰میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

همچنین در آخرین آماری که از فروش فیلم سینمایی «ساعت۵عصر» ساخته‌ مهران مدیری اعلام شد، در مجموع با ۱۱ هفته اکران و در اختیار داشتن ۶۳ سالن سینمایی ۹میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان فروش داشته است و به تفکیک پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان حاصل فروش این فیلم سینمایی در تهران و چهار میلیارد و ۱۵میلیون حاصل فروش در شهرستانها بوده است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان آمار فروش فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی را با در اختیار داشتن ۴۸ سالن سینمایی در تهران و شهرستان و بعد از گذشت حدود ۱۳ هفته اکران در مجموع ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

داریوش بابائیان مدیر پخش شکوفا فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «من و شارمین» ساخته‌ بیژن شیرمرز را با دراختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی در تهران و ۱۷ سالن در شهرستان و بعد از گذشت دو هفته از شروع اکرانش در مجموع ۶۸۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار حدودا ۵۷۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهر تهران و ۱۱۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها بوده است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» ساخته تهمینه میلانی را با اکران در ۲۸ سالن سینمایی در تهران ۳۶۰ میلیون تومان و با در اختیار داشتن ۱۲ سالن سینمایی در شهرستان‌ها ۹۰ میلیون تومان اعلام کرد که در مجموع در مدت ۱۰ روز نمایش، ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

او همچنین یادآور می‌شود که تعداد سالن‌های سینمایی فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در چند هفته‌ی آینده در شهرستان‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان با در اختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی در تهران و ۴۵ سالن در شهرستان ها تاکنون به تفکیک ۹۵۷ میلیون در تهران و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است و در مجموع بعد از گذشت ۱۷ روز از آغاز اکرانش به رقم فروش یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان رسیده است.

آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته‌ ابوالحسن داوودی نیز مانند هفته های گذشته بنابه درخواست سازندگان این فیلم اعلام نشد.

عبدالله علیخانی مدیر پخش پویا فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «پاتو کفش من نکن» ساخته‌ی محمد حسین فرحبخش را در مجموع یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت که این فیلم در سینماهای تهران اکران ندارد و فقط در شهرستان‌ها اکران است.

فیاض پارسیان پخش‌کننده فیلم سینمایی «ماجان» آمار فروش این فیلم سینمایی را با در اختیار داشتن پنج سالن در شهرستان‌ها و ۱۶ سالن سینمایی در تهران و با گذشت دو هفته از آغاز اکران‌اش در مجموع ۷۳ میلیون تومان اعلام کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها