تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93478

سایت تابناک با انتشار گزارشی اعلام کرده که عوامل برنامه تلویزیونی «برنده باش» روی بسته‌های سوالات این برنامه که از ۲۵۰۰ تا ۲۰ هزار تومان است، حساب ویژه‌ای کرده‌اند و با فروش این بسته‌ها رقمی نجومی به سازندگان این برنامه خواهد رسید.

به گزارش سینماسینما ،سایت تابناک درباره برنامه تلویزیونی «برنده باش» که قرار است با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن رود نوشته است: «مسابقه‌ «برنده باش» که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، بر خلاف شعارهای مطرح توسط گلزار، در راستای درآمد کلان است. این برنامه پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد. در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید.»

این سایت در ادامه این ادعا را مطرح کرده است: «محمدرضا گلزار به تازگی در تلویزیون تبلیغ مسابقه‌ای را کرد که قرار است به برنده آن ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود؛ رقمی که برای طیف وسیعی از مردم قابل توجه است اما نه در مقابل کیسه بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه دوخته شده است.»

تابناک در ادامه این گزارش انتقادی نوشته است: «بخش شیرین ماجرا برای برگزارکنندکان همین جاست. می‌توانید سوال بخرید و به سرعت در رده بندی بالا بروید! سازندگان این مسابقه بسته‌های ۲۵۰۰ تومانی تا ۲۰ هزار تومانی را عرضه کرده‌اند که متناسب با قیمت، ۳۰ تا ۱۴۴۰ سوال را به راحتی به دست می‌آورید. اگر همه ۱۴۴۰ سوال را بی‌پاسخ بگذارید نیز ۲۸۸۰۰ امتیاز به دست می‌آورید و با خرید بسته‌های بیشتری شانس بیشتری نسبت به دیگران خواهید داشت.»

آی سینما

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها