تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 99677

انیو موریکونه سخنان منفی که به نقل از او درباره کوئنتین تارانتینو منتشر شد را با قاطعیت تکذیب کرد.

 

به گزارش سینماسینما، در دو روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها به نقل از یک منبع آلمانی سخنانی را به انیو موریکونه آهنگساز اسطوره‌ای سینِما نسبت دادند که در آن سخنان موریکونه به تندی به تارانتینو و سینمای کارگردان «پالپ فیکشن» تاخته بود.

انیو موریکونه در واکنش به این اخبار هر گونه مصاحبه با نسخه آلمانی زبان نشریه پلی‌بوی که در آن سخنانی منفی علیه تارانتینو به زبان آورده باشد را تکذیب و اعلام کرد که هیچ‌گاه آن سخنان منفی را درباره تارانتنیو بر زبان نیاورده است.

آّهنگساز آثار مشهور فیلم‌های وسترن هالیوود در این باره گفت: «سخنانی بسیار منفی درباره تارانتینو و آکادمی اسکار به نقل از من در نشریه آلمانی منتشر شده است. من هیچ‌گاه سخنی منفی درباره آکادمی یا کوئنتین و فیلم‌هایش بر زبان نیاورده‌ام چه رسد به اینکه فیلم‌های او را «آشغال» بنامم. من به وکیلم سپردم که در این باره کار مناسب را انجام دهد.»

در روزهای گذشته در برخی از رسانه‌ها از قول این نشریه آلمانی سخنانی تعجب‌آور از موریکونه منتشر کرد که در آن‌ها تارانتینو را «احمق» و فیلم‌هایش را «آشغال» توصیف کرده بود.

نکته‌ای که این حرف‌های را غیرقابل باور می‌کرد این بود که موریکونه در دوران طولانی فعالیت حرفه‌ای خود فقط برای آهنگسازی در فیلم «هشت منفور» ساخته تارانتینو برنده جایزه اسکار شد و از این نظر همکاری کاملاً موفقی با این کارگردان نامدار سینِما داشت.

از جمله آثار بسیار مشهور کارنامه کاری موریکونه می‌توان به موسیقی متن فیلم‌های «خوب‌، بد، زشت» و «روزی روزگاری در غرب» اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها