تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53098

فاطمه معتمدآریاسینماسینما، علی پاکزاد – فاطمه معتمدآریا که به عنوان داور در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت٬ از عملکرد این رویداد سینمایی ابراز رضایت کرد.

به گزارش سینماسینما، معتمدآریا که این روزها فیلم سینمایی «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی را روی پرده سینماها دارد٬ در جریان سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در جمع داوران بخش مسابقه بین‌الملل (سینمای سعادت) حضور داشت.

او درباره تجربه حضور به عنوان داور در این رویداد سینمایی گفت: «رضا میر کریمی از یک سال قبل برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره جهانی تلاش کرده بود و با اکثر دوستان سینمایی مشورت داشت و از آنها کمک گرفت و همه دست به دست هم دادند تا اتفاقات خوبی رخ دهد.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم نگاه عمیقی در این جشنواره به تاریخ سینما شده و فیلم‌های مناسبی انتخاب شده است. کشورهای مختلف با فرهنگ‌های متفاوت در این جشنواره فیلم دارند. مجموعه این فیلم‌ها سطح جشنواره را به اندازه قابل توجهی افزایش داده است. اکنون به جرات می‌توانم بگویم جشنواره جهانی فجر هم رتبه با جشنواره‌های «الف» دنیا حرکت می‌کند.»

معتمد آریا درباره برگزاری مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی که یکی از برنامه‌های ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر بود٬ گفت: «جشنواره جهانی فیلم فجر به بهترین شکل این کار را انجام داد. اما در مجموع همه چیز در این جشنواره به خوبی پیش رفته است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها