تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 99942

شبکه تلویزیونی HBO اعلام کرد که فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» از اردیبهشت سال آینده (ماه آوریل سال ۲۰۱۹) پخش خواهد شد.

 

به گزارش سینماسینما، اکانت رسمی توییتر سریال «بازی تاج و تخت» همراه با پخش یک ویدئوی تبلیغاتی تاریخ پخش فصل پایانی را اعلام کرد. در انتهای این ویدئو سریال «بازی تاج و تخت» که گوشه‌هایی از ۷ فصل گذشته را به تصویر می‌کشد، آوریل ۲۰۱۹ (فروردین و اردیبهشت ۹۸) به عنوان زمان انتشار فصل پایانی اعلام می‌شود.

البته روز دقیق شروع این مجموعه مشخص نشده است و همانند فصل‌های پیشین سازندگان سریال با در ابهام نگاه داشتن جزییات در تنور تبلیغات برای سریال می‌دمند. به غیر از فصل هفتم سریال که در ماه جولای پخش شد، تمامی فصول این سریال که شهرتی بسیار در سطح جهان دارد در ماه‌های مارس و آوریل به دست مخاطبان رسیده است.

فصل پایانی این سریال در ۶ قسمت (احتمالا هر قسمت ۲ ساعت) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

چند سال است که «بازی تاج و تخت» به سریال معرف شبکه HBO تبدیل شده است و با پایان آن خلایی در برنامه‌های این شبکه ایجاد خواهد شد اما آن‌ها دست از این داستان نمی‌کشند و قصد دارند که چندین پروژه دیگر در دنیای وسیع داستان‌های «بازی تاج و تخت» تهیه و تولید کنند.

در یکی از این پروژه‌ها که نویسندگی آن‌ را جین گلدمن به عهده دارد، داستانی از هزاران سال پیش از رویدادهای سریال «بازی تاج و تخت» روایت می‌شود که در آن جهان از عصر طلایی قهرمانان به تاریکی سقوط می‌کند. در این اثر تلویزیونی یکی از رازهای ترسناک وستروس درباره ریشه وایت‌واکرها آشکار خواهد شد. البته همانند همیشه داستان آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم.

این اثر در مرحله انتخاب بازیگر است و تا اینجای کار نایومی واتس و جاش وایتهاوس برای بازی در آن انتخاب شده‌اند.

منبع:خبرآنلاین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها