تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95808

دزدان خشن پس از حمله به علیرضا داودنژاد کارگردان معروف سینما تلفن همراه او را به سرقت بردند.

به گزارش سینماسینما، عصر روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه علیرضا داودنژاد بازیگر و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون مهمان مدیران و خبرنگاران روزنامه ایران بود. ساعتی پس از انجام گفت و گو و بازدید علیرضا داودنژاد وی روزنامه ایران را ترک کرد اما دقایقی از خروجش از دفتر این روزنامه نگذشته بود که طعمه دزدهای خشن موبایل قاپ شد.

داودنژاد درباره این حادثه گفت:از روزنامه که بیرون آمدم پای پیاده در خیابان نوبخت به سمت خیابان نیلوفر در حرکت بودم و با تلفن همراهم صحبت می کردم اما ناگهان مردی قوی هیکل و سیاه پوش از پشت ضربه ای به گیجگاهم زد در حالی که شوکه شده بودم او سعی داشت گوشی را از دستم بگیرد.

به همین خاطر مرا هل داد و گوشی را گرفت. سپس با عجله دوید و چند متر جلوتر سوار موتورسیکلتی شد که متعلق به همدستش بود و با سرعت از آنجا دور شدند. این کارگردان سینما در ادامه گفت:گوشی تلفنم بسیار گرانقیمت بود و اطلاعات زیادی هم در آن داشتم.

همان روز به کلانتری ۱۰۳ عباس آباد رفتم و موضوع سرقت را خبر دادم اما گفتند باید با جعبه گوشی تلفن همراهم به کلانتری بروم. به ناچار صبح روز بعد همراه جعبه تلفن به کلانتری رفتیم و در سامانه ای که به ما گفتند اطلاعات لازم را نیز ثبت کردیم.

وی در حالی که از این اتفاق بسیار ناراحت بود گفت:امیدوارم این مرد سیاه پوش با من تماس بگیرد و گوشی ام را برگرداند اگر این اتفاق بیفتد مژدگانی خوبی به او خواهم داد.

منبع:روزنامه ایران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها