تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72682

با نمایش نخستین اپیزود از سریال «گومورا» در ایتالیا، رکورد تلویزیونی این کشور شکست.

به گزارش سینماسینما، سریال تلویزیونی مافیا در ایتالیا از «بازی تاج و تخت» هم فراتر رفت.

این را همه می‌دانند که سریال «گومورا» در ایتالیا یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است، اما با شروع فصل جدید این سریال همه رکوردهای قبلی شکست و بیش از یک میلیون تماشاگر، روز جمعه به تماشای فصل سوم این سریال در خانه‌هایشان نشستند که بالاترین رکورد تماشا در شبکه «اسکای» بود.

این رقم تقریبا دو برابر رقم ۵۷۲ هزار نفری است که در ایتالیا به تماشای فصل هفتم «بازی تاج و تخت» که بسیار محبوب است، نشستند.

آمار تماشاگران این سریال که به رقم تماشاگران بازی فینال لیگ قهرمانان نیز رسید نشان می‌دهد این سریال در ایتالیا به اندازه فوتبال محبوب است.

این سریال با اقتباس از رمان پرفروش روبرتو ساویانو ساخته شده که درباره سیاست‌های مافیای گومارا در ناپل است.

در عین حال برای تماشاگرانی که نمی‌توانستند تا روز جمعه به انتظار تماشای این اییزود در تلویزیون بنشینند شبکه «اسکای» یک نمایش ویژه شامل دو اپیزود نخست این فصل در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سینماها تدارک دید و به طرزی باورنکردنی این فیلم در باکس‌آفیس سینماها نیز رتبه یک را کسب کرد و روز سه‌شنبه پنج برابر «ثور» در سینماها فروخت. این دو بخش در دو روز در سینماها برابر ۵۷۹ هزار دلار فروش کرد.

«گامورا» محصول اسکای، گتلیا و فندانگو ایتالیا است. فصل سوم این سریال را کلادیو کوپلینی و فرانچسکا کومنچینی کارگردانی کرده‌اند و لئوناردو فاسولی، مادالنا راوالی، لودویکا رمپولدی نویسندگان آن بوده‌اند. مارکو دامور در نقش مارسیو، سالواتوره اسپوزیتو در نقش جنی و کریستیانا دل‌آنا در نقش پاتریسیا از بازیگران این سریال هستند.

سریال «گومورا» در ۱۹۰ کشور به نمایش در آمده و شبکه ساندنس تی‌وی نیز دو فصل نخست آن را روی آنتن برده‌است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. م.الف
    ۵, مهر, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ

    عالی و بی نظیر

نظر شما


آخرین ها