تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2920


محمد تاجیک:
عصبانی شدن حمید جبلی از یک سوال شاید مهمترین اتفاق نشست گفت وگوی فیلمسازان با مدیران جشنواره فیلم نوجوانان همدان بود .

به گزارش سینما سینما، در این نشست که علیرضا تابش مدیر عامل فارابی، وحید نیکخواه آزاد وعلیرضا شجاع نوری حضور داشتند هنگامی که حمید جبلی از اعضای هیات داوران وارد جلسه شداگر چه در ابتدا با استقبال حاضرین مواجه شد، ولی از  همان ابتدا به  همه تذکر داد تا سکوت را در زمانی که افراد صحبت می کنند رعایت کنند. او خطاب به عکاسان وخبرنگاران حاضر دراین نشست گفت: دوستان عکاس و خبرنگار نوجوان که برای اولین بار کار عکاسی و خبرنگاری می کنند متوجه باشند، اینطور نیست که هرکجا بخواهند بروند. چون جایگاه خبرنگاران وجود داد مثلا ما در نشست های خبری رییس جمهور، جایگاه خبرنگاران داریم و عکاسان جوری عکس نمی گیرند که تو چشم رییس جمهور فلاش بزنند. اگر اینجا تشریف آوردید قرار است دیالوگ برقرار کنیم. اینهایی که الان دارند درگوشی صحبت می کنند این کار را نکنند.

 خبرنگار نوجوان همدانی که ۱۲_۱۳سال بیشتر نداشت یک در خواست عجیب از حمید جبلی کرد و گفت: به نظرم برای این که کمی فضا مقداری تغییر کند و همچنین به عنوان یک میان برنامه برای ما صدای کلاه قرمزی را در بیاورید!

حمید جبلی نیز که بسیار عصبانی و ناراحت شده بود با لحنی ناراحت پاسخ داد: «دختر عزیزم من مطرب نیستم که برای تان برقصم. اگر اینجا مراسم عروسی بود برای تان می رقصیدم. من در اینجا به عنوان یک فیلمساز حاضر شدم اگر عروسی بود و شما می گفتید می رقصیدم».

عکس: محمد تاجیک

جبلی

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها