تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1915

برنامه مرور افکار و آثار نوشتاری و سینمایی ایرج کریمی با عنوان «خِرَد٬ تغزل و مرگ» در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

در این برنامه که جمعه ۲۷ شهریور از ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ این مجموعه برگزار می‌شود، بخش هایی از مقالات، کتاب ها، فیلم های محبوب و ساخته های این منتقد و فیلمساز فقید نمایش و بازخوانی می‌شود. همچنین امیر پوریا منتقد و مدرس سینما که همواره خود را متأثر از نگرش و تفکر ایرج کریمی می داند٬ شکلی تجربه نشده از برگزاری یادبود را ارائه خواهد داد.

در این برنامه گرایش های مختلف فکری و سلیقه ای و تحلیلی ایرج‌کریمی با ذکر و بازخوانی نمونه های مشخص و نمایش قسمت هایی از فیلم های محبوب او و همچنین ساخته های خودش٬ معرفی و بررسی خواهد شد و کوشش می شود وجوه دیگر او در زمینه هایی چون ادبیات٬ موسیقی و هنرهای تجسمی نیز معرفی شود.

همچنین در این جلسه٬ بخش هایی از نوشته های پرشمار ایرج‌کریمی درباره بازیگری مطرح‌ و با نمایش سکانس هایی از فیلم های مورد اشاره او٬ تکمیل خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می توانند جمعه ۲۷ شهریور از ساعت ۲۰ به سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو به نشانی خیابان جمهوری، بعد از تقاطع حافظ، بازار چارسو، طبقه هفتم مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها