تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91985

کیانو ریوز در فیلم جدیدش با عنوان «سیبری» که از امروز (جمعه) راهی سینماها می‌شود، بخش جدیدی از شخصیت خود را عیان کرده است.

به گزارش سینماسینما، فیلم «سیبری» به کارگردانی متیو راس که چهارشنبه اولین نمایش خود را در نیویورک تجربه کرد از امروز راهی سینماها می‌شود.

کیانو ریوز درباره این فیلم گفته است که صمیمیت عاطفی فیلمنامه و طنز موجود در آن توجه او را به خود جلب کرد.

وی در گفتگو با هالیوود ریپورتر در شب افتتاحیه فیلم افزود: می‌دانی، این شخصیت ازدواج کرده، فروشنده الماس است، حالا دیگر عاشق شدن را تجربه کرده و سعی دارد دنیایش را حفظ کند.

کیانو ریوز درباره این شخصیت گفت: همه امکانات دراماتیک این شخصیت را دوست داشتم.

در این فیلم ریوز در نقش یک فروشنده آمریکایی الماس بازی کرده که الماس‌های آبی را به خریدارانی در روسیه می‌فروشد. به همین منظور او به سیبری می‌رود تا با یک خریدار وارد معامله شود.

ریوز پس از خواندن فیلمنامه که توسط اسکات بی اسمیت نوشته شده آنقدر از متن خوشش آمد که بلافاصله به این پروژه پیوست.  متیو راس کارگردان فیلم نیز گفت تنوع در موضوع فیلم باعث شد او به ساخت آن جذب شود.

راس تاکید کرد: همیشه به فیلم‌هایی جذب می‌شوم که در چند ژانر اتفاق می‌افتند مثلا هم یک داستان عاشقانه است هم تریلر و یک فیلم جنایی، در عین حال صحنه‌های اکشن هم دارد، اما فیلم اکشن نیست.

در این فیلم ریوز خود را در رابطه‌ای رمانتیک با کاتیا مالک یک کافه در سیبری می‌یابد. نقش این زن را آنا اولارو بازیگر «سرنا» بازی کرده است. با این حال وی همسری هم در آمریکا دارد که نقشش را مالی رینگ‌والد بازی کرده است.

بازیگر رومانیایی نقش کاتیا نیز روایت کردن یک داستان عاشقانه به شکلی کاملا متفاوت را نقطه عطف فیلم خواند و گفت: اینجا حل مشکلات کوچکی که سر راه قرار می‌گیرد مطرح نیست بلکه یک جهنم درست می‌شود که بیرون آمدن از آن خیلی مهم است.

نقش خریدار روسی الماس را پاشا لیچنیکوف بازی کرده است. با این حال داستان فیلم به نحوی است که وارد روابط آمریکا-روسیه نمی‌شود.

راس در این باره ‌گفت: یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ساخت فیلم کلید خورد و فیلمبرداری اوایل ۲۰۱۷ انجام شد و این خیلی پیش از آن بود که مساله احتمال سرمایه‌گذاری روسیه در انتخابات آمریکا مطرح شود.

اسکات بی.اسمیت بر مبنای داستانی از استفن هامل و خودش این فیلمنامه را نوشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها