تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97317


«در این اوضاع جامعه که اقتصاد در شرایط اسف‌باری است و مردم گرفتار هستند پرداختن همه فیلم ها به مسائل مربوط به عزا و غم درست نیست و در روحیه مردم اثر خوبی نخواهد داشت.»

به گزارش سینماسینما ،سید ضیاء هاشمی دبیر کمیته انضباطی در ارتباط با اکران فیلم های کمدی در ایام محرم و ماه صفر و عدم برنامه ریزی برای اکران فیلم های مناسبتی در این ایام به «صبا» گفت:۲ فیلم در ایام سوگواری از اکران برداشته شد و دهه اول تا هفتم امام حسین«ع» باید خیلی از مسائل رعایت شود. بعد از هفتم امام حسین هیچ منع قانونی برای اکران فیلم های کمدی وجود نداشته و نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: سال ۱۲ماه است و در این ایام روزهای سوگواری بسیار زیاد است و نمی توانیم همه برنامه های خود را تبدیل به عزا کنیم. در این اوضاع جامعه که اقتصاد در شرایط اسف‌باری است و مردم گرفتار هستند پرداختن همه فیلم ها به مسائل مربوط به عزا و غم درست نیست و در روحیه مردم اثر خوبی نخواهد داشت. دهه پایانی ماه صفر هم به دلیل شهادت امام حسن مجتبی و حضرت رسول تعطیل است و در این حین تعطیلی وجود ندارد.

هاشمی در خصوص فروش خوب فیلم های روی پرده سینما و وضعیت کلی سینما توضیح داد: نسبت به آمار منتشر شده ۶۳%از فروش سینما تاکنون برای فیلم های کمدی بوده و «هزارپا» در فصل تابستان بالاترین فروش را نسبت به بقیه فیلم ها داشته است. در نیمه دوم سال هم فیلم‌های خوبی خواهیم داشت و امیدوارم وضع موجود از این هم بهتر شود و در این شرایطی که جز یاس چیزی در جامعه وجود ندارد بتوانیم کمکی به مردم کنیم.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها