تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102013

فیلمبرداری «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در تهران با اضافه شدن رویا تیموریان، فهرست بازیگران این فیلم کامل شد و فیلمبرداری به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما، «خداحافظ دختر شیرازی»، یک عاشقانه‌ مفرّح است که بر اساس یکی از برجسته‌ترین آثارِ کمدی‌نویسِ مشهورِ آمریکایی – نیل سایمون – توسط افشین هاشمی با فرهنگِ شوخِ ایرانی بازنویسی شده است.

در خلاصه داستان «خداحافظ دختر شیرازی» آمده: یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلن باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

در این فیلم که مراحل فنی آن به تازگی آغاز شده است، شبنم مقدمی، افشین هاشمی، حسین محب اهری، مونا فرجاد، با هنرمندی حسین یاری، هومن برق نورد، هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی و …حضور دارند.

عوامل تولید «خداحافظ دختر شیرازی» عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو، عکاس: منوچهر مرزبان، مشاور تبلیغات: بیتا موسوی، مسئول ارتباط با رسانه:سپیده حیدرآبادی، مدیر تولید: حسین فرخزاد، مجری طرح: عباس امینی، سعید صفرپور، سرمایه‌گذار: علی طلوعی، افشین هاشمی، فرشته طائرپور، تهیه‌کننده: فرشته طائرپور

پنجمین ساخته‌ افشین هاشمی برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها