تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 99922

یک هنرمند بخشی از شعرها و دل‌نوشته‌های حسین پناهی را خوشنویسی کرده و آن‌ها را در معرض دید قرار می‌دهد.

به گزارش سینماسینما، سپیده مبرهن ـ خوشنویس ـ توضیح داد: آثار این نمایشگاه را با توجه به محتوای اشعار و درکی که از آن‌ها داشتم، به شکل نستعلیق، شکسته نستعلیق و سیاه‌مشق خوشنویسی کرده‌ام. اشعار بیشتر به سلیقه خودم انتخاب شده است. من از علاقه‌مندان به حسین پناهی بودم و بازی او و شعرهایش را دوست داشتم.

او با اشاره به آثار قبلی‌اش در زمینه خوشنویسی دیالوگ‌های افرادی مانند خسرو شکیبایی، پرویز پرستویی، مسعود کیمیایی و علی حاتمی بیان کرد: در هشت سال گذشته من به سراغ دیالوگ‌ها رفته بودم. نسل جدید اشعار حسین پناهی را بشناسند و من دوست دارم به سمتی بروم که کاری جدید به جامعه هنری ارائه کنم.

مبرهن اظهار کرد: شعرهای این تابلوها را از دکلمه‌ها، ویدیوها و کتاب‌هایی مانند «نامه‌هایی به آنا»، «سلام خداحافظ» و… انتخاب کردم. با وجود اینکه جعل کردن در این زمینه در فضای مجازی زیاد است تلاش کردم با ریزبینی این کار را انجام بدهم. یک سری از نقش‌آفرینی‌های مرحوم پناهی پخش می‌شود. یک سری از استاتید انجمن خوشنویسان سخنرانی خواهند داشت. موسیقی زنده هم است. یکی از اشعار او را که خیلی مورد علاقه دخترشان است می‌خواهم در قالب یک قاب به دختر او (آنا پناهی) هدیه کنم.

نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن از اشعار و دلنوشته‌های حسین پناهی، جمعه ۲۵ آبان در نگارخانه فرهنگسرای سرو افتتاح می‌شود. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه که یک هفته برقرار است از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها