تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۱:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 14998
Jpeg

Jpeg

شهاب حسینی در گفتگو با هفت گفت: برخلاف تلقی، مخاطب در راس هرم اهمیت در سینما است. سینمای ما بعضا این هرم را برعکس تلقی می کند. فیلمسازها گاهی اینگونه تلقی می کنند که اگر فیلمی بسازند که منتقدان برای او کف و سوت بزنند اما مردم توجهی نکنند، افتخار است. در صورتی که به نظرم این آب در هاون کوبیدن است. در حالی که این الگویی است که در سینمای دنیا از جمله آمریکا و هند به شدت پیگیری می شود.

به گزارش سینما سینما ،شهاب حسینی بازیگر فیلم چهارشنبه افزود :ما امروز می بینیم جوانی مثل سعید روستایی می آید و با فیلمی که می سازد تمام سیمرغ ها را درو می کند. به نظر من همه فیلمسازهای جوان به گونه ای دست به هنر و تجربه می زنند. این معنای هنر و تجربه است. لذا این تعارف متعارف اصلا غلط است. اینها همه تعاریفی است که ما تحمیل کرده ایم. مثل مجوز ویدئویی و سینمایی. هر فیلمی که خوب است و شایسته اکران است باید برود و اکران شود.

او ادامه داد:سیاست گذاران اکران عادی وقتی تمام تلاششان بر این است که این فیلم بفروش است یا خیر، دیگر حرفی نمی تواند زد. دوست عزیز من! «هنر و تجربه» برای سینمای ملی حکم تیم امید را برای تیم ملی دارد. اگر به دنبال آینده سینما هستیم باید به نگاه تازه و جوان توجه کنیم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها