تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53825

مهدی صباغ زادهسینماسینما، علی پاکزاد – مهدی صباغ‌زاده کارگردان فیلم «خانه کاغذی» معتقد است فیلمی که ساخته هیچ مشکلی نداشته است و می‌بایست در جشنواره ملی نیز به نمایش گذاشته می‌شد.

به گزارش سینماسینما ،مهدی صباغ زاده کارگردان فیلم «خانه کاغذی» با تمام کش و قوس‌های فراوان به هر حال توانست این فیلم را در جشنواره جهانی به نمایش بگذارد. «خانه کاغذی» از جمله فیلم‌هایی بود که از حضور در جشنواره ملی باز مانده بود.

صباغ‌زاده درباره نمایش فیلمش در جشنواره جهانی گفت: «اکنون حال خوبی دارم. زیرا این فیلم برای اولین بار در جشنواره جهانی به نمایش گذاشته شد. همین که نمایش داده شد جای امیدواری دارد. متاسفانه در جشنواره ملی توجهی به این فیلم نشد و نتوانستیم آن را نمایش دهیم.»

او ادامه داد: «بعد از ساخت فیلم «خانه خلوت» مایل بودم فیلمی بسازم که با شرایط حال حاضر جامعه ما هم‌خوانی داشته باشد. به همین دلیل به سراغ موضوع مفاسد اقتصادی و مشکلاتی که از پیرامون آن به وجود می‌آید استفاده کردم. نمی‌توانستم به اتفاقات اطرافم بی‌تفاوت باشم. اما در این فیلم خیلی خاص به این موضوع پرداختیم.»

صباغ‌زاده درباره نمایش فیلم در جشنواره جهانی گفت: «واقعا فکر نمی‌کردم جشنواره ملی تا این حد بی‌رحمانه با فیلم من رفتار کند. اما خوشبختانه در جشنواره جهانی به نمایش گذاشته شد و همه دوستان لذت بردند. دوستان در جشنواره ملی مایل نبودند فیلم را نمایش دهند دلیل آن را هم هنوز متوجه نشدیم.»

کارگردان فیلم «خانه کاغذی» در پایان اضافه کرد: «به زودی کارهای اکران فیلم را انجام خواهیم داد. امیدوارم اکران خوبی داشته باشد. البته هنوز تصمیماتی برای نمایش و زمان اکران فیلم در نظر نداریم. فکر نمی کنم مشکل خاصی فیلم داشته باشد. فیلمنامه همان چیزی است که پروانه ساخت گرفته است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها