تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92057

مگی جیلنهال، رایان رینولدز و بسیاری از ستاره‌های دنیای هنر با خواندن نامه یک مادر مهاجر در اعتراض به جدا کردنش از پسر ۲ ساله‌اش، برابر ترامپ ایستادند.

به گزارش سینماسینما، ستارگان هالیوود با انتشار یک ویدیوی متحد که روخوانی نامه یک مادر مهاجر در اعتراض به سیاست مهاجرتی «شکیبایی-صفر» ترامپ است و موجب جدا شدن نزدیک به ۲ هزار کودک از خانواده‌هایشان شده است، بار دیگر برابر ترامپ صف کشیدند.

یک ویدیوی ۴ دقیقه‌ای با عنوان «اسم من میریان است» با حضور ستارگانی چون ایمی شومر، جیمز فرانکو، چادویک بوزمن، جیمی لی کورتیس، جیک جیلنهال و بسیاری از ستارگان برجسته دیگر، این نامه را ارایه می‌کند. در این ویدیو چهره‌های مشهور به روخوانی نامه میریان پرداختند؛ مادری از هندوراس که ماه آوریل از پسر ۱۸ ماهه‌اش جدایش کردند.

در این نامه میریان تجربه‌اش از سفر از هندوراس در ماه ژانویه به امید دور شدن از خشونت‌های دولتی را روایت کرده است. وی در این نامه می‌گوید ماموران مرز آمریکا-مکزیک بدون ارایه دلیلی او را از پسرش که در تاریخ چهار جولای ۲ ساله شد، جدا کردند.

گلن کلوز، لینا ویت، ریز احمد، اوبری پلازا، کیسی افلک، جف بریجز، اما تامپسون، متود من، آنتونی راموس، آلیا شوکت و تیم رابینز از دیگر چهره‌هایی بودند که این نامه را روخوانی کردند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها