تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85599

فیلم کوتاه «عباس کیارستمی؛ کارگردان» ساخته محسن خدابخشی در ادامه حضورهای خارجی خود این بار در جشنواره فیلم های زیرزمینی شیکاگو حاضر خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، در سایت جشنواره فیلم های زیرزمینی شیکاگو اینچنین آمده است: «جشنواره فیلم‌های زیرزمینی شیکاگو مختص فیلمسازانی است که به معنای واقعی مستقل‌اند. مأموریت این جشنواره ترویج فیلم‌هایی است که در فرم، تکنیک یا محتوا نه تنها با جریان اصلی سینما که به کلی با جریان غالب فیلم‌های مستقل نیز متفاوت هستند. این جشنواره در پی نمایش فیلم‌هایی جسورانه است که اقتضائات تجاری و انتظارات مخاطبان را به چالش کشیده و از آنها فراتر می‌رود.»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسربچه‌ای می‌خواهد با عباس کیارستمی عکس یادگاری بگیرد…

مانی شرافت، شاهد شرافت، نازلی گرگانی، انسیه ملکی، محمدرضا کیوانفر و سحر حسن زاده دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

«عباس کیارستمی؛ کارگردان» پیش از این در جشنواره های اسلم‌دنس (آمریکا)، سن مائورو (برزیل)، چفالو (ایتالیا)، کاردیف (انگلستان)، کالرتیپ (استرالیا)، ردینگ (آمریکا) و سه دقیقه، سه روز (عراق) حضور داشته است.

جشنواره فیلم‌های زیرزمینی شیکاگو یکی از جشنواره های ایالات متحده آمریکا است که تمرکز آن بر فیلم‌های مستقل نوآورانه است. بیست و پنجمین دوره این جشنواره، از ۱۶ تا ۲۰ خرداد ماه (ژوئن) امسال در شهر شیکاگو آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها