تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9883

نسخه خانگی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» این هفته توسط مؤسسه هنرهای تصویری سوره حوزه هنری عرضه می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این فیلم با بازی «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید» ساخته شده است.

«دوران عاشقی» در اکران به فروش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید و پنجمین فیلم پرفروش سینمای امسال ایران لقب گرفت.

این فیلم همزمان با اکران در سینماهای کشور در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش «تمرکز بر سینمای منتخب جهان» در سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مونترال» در کشور کانادا روی پرده رفت و همچنین در بخش رقابتی پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در نخستین حضور خود در ایران نیز، در ده رشته اصلی بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه

بود؛ که توانست تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند و همچنین در پنج رشته بخش رقابتی «سینمای ایران» در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، کاندید دریافت جایزه بود که در این جشنواره نیز توانست تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگری نقش اول مرد و تندیس بهترین فیلمنامه بخش رقابتی بین‌الملل این جشنواره را بگیرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. خاکباز
    ۱۴, اسفند, ۱۳۹۴ ۰:۰۷ ق٫ظ

    اعتراض ها به جا است
    اما دقیقن ادمهایی مثل شما باید با منطق اعتراض کنند اتفاقن موج بدی که راه افتاد از سوی اغلب کسانی بود که ادبیات متوسط نگارشی هم نداشتن
    رزومه فاجعه بوده و حرفه یی؟؟ نه اصلا
    تعداد معترضین فهمیده اندک و عکس العملشان همین سکوت و رفتار عملی بوده

    اما امان از همان تعداد معروف پرهیاهو و شلوغ و پرماجرا….

    حاتمی اصلا سابقه خوبی با مطبوعات نداره
    اصرار بر گفتگو باهاش اشتباهه..
    دوستان تکرار مکررات میکنن مدام..

نظر شما


آخرین ها