تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91517
مهوش وقاری از علت دعوت نشدن محسن قاضی مرادی به برنامه «خندوانه» اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش سینماسینما، بازی‌های درخشان محسن قاضی مرادی در نقش یدالله گدای «کت جادویی» که جزو کارهای فراموش نشدنی این بازیگر محسوب می‌شود و یا نقش استثنایی او در «ما همه خوبیم»، «زیر پوست شهر» و «قطعه ناتمام» از یادها نمی‌رود.

اما شاید قدیم‌ترها قاضی‌مرادی بیشتر تئاتری دیده‌اند مخصوصاً نمایش «دندون طلا» که در دهه ۷۰، ۱۶۰ میلیون تومان به فروش رسید و نقش‌«صاحبدلان» هم نقطه عطفی در کارنامه قاضی مرادی ایجاد کرد؛ شاید تا آن موقع این بازیگر را با شوخی‌هایش در سریال‌های طنز دیده بودند و خیلی برای مخاطب قابل باور نبود آنقدر جدی‌ و خلاقانه و در عین حال هنرمندی‌اش را به رخ خیلی‌ها کشاند. حالا او بیمارتر از گذشته روی ویلچر گلایه‌هایی از دوستانی دارد که تا دیروز در کنارش بودند و حالا خبری از آن‌ها نیست. حال با محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری درباره این فعالیت های هنری شان گفت وگو کرده‌ایم.

وقاری درباره حضور قاضی مرادی در جشنواره های سینمایی در سال های اخیر گفت: در این مدت یکی دو فیلم کوتاه بازی کرده که در یکی از آن‌ها به نام «فراموشی» ساخته فاطمه محمدی، جایزه بهترین بازیگر را هم گرفت. در جشنواره پرواز به عنوان بهترین بازیگر در بوشهر که یک جشنواره قرآنی بود هم کاندید شد. در نامه‌های خیس جایزه بهترین نقش را از آن خود کرد. در فیلم «خانه کاغذی» ساخته تینا پاکروان هم در نقش یک عتیقه فروش بازی درخشانی از او دیدیم.

او درباره برخورد مدیران سینمایی بیان کرد: هیچ کس! یعنی هیچ کس تا به حال نشده به خصوص از خانه سینما زنگ بزند و حالش را بپرسد حتی قبل‌تر با ما ارتباط داشتند ایشان غیبت کرد در سینما حتی آن ها هم ارتباط برقرار نکردند.

این بازیگر در بخش دیگر این گفت وگو درباره علت دعوت نشدنشان به برنامه «خندوانه» گفت: خیلی راجع به این مسئله صحبت شد؛ مثلاً می‌گفتند تو که با رامبد ارتباط صمیمانه‌ای داری چرا دعوت نمی‌شوید. چرا در برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت نشدید؟! همه خانم‌هایی که اصلاً نمی‌شناسیم دعوت شدند. اوایل فکر می‌کردم خیلی خصوصیات خاصی می‌خواهد در این برنامه‌ها باشیم بعد دیدیم ویژگی خاصی هم لازم ندارد.

قاضی مرادی هم بیان کرد: در «کت جادویی» و «اسپاگتی در هشت و بیست دقیقه» با رامبد جوان کار کردم.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها