تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73408

عموهای فیتیله‌ای درباره ماجرای جدایی‌شان از عمو قناد و اینکه در حال حاضر آیا ارتباطی با او دارند با اشاره به پشتکار و ویژگی‌های این مجری محبوب اعلام کردند دیگر رابطه‌ تنگاتنگی با او ندارند و به خاطر اختلاف سلیقه از او جدا شدند.

به گزارش سینماسینما، عموهای فیتیله‌ای با حضور در برنامه “فرمول یک” شبکه یک سیما درباره علت جدایی‌شان از عموقناد در آنتن زنده سخن گفتند.

علی فروتن در این باره توصیح داد: با عمو قناد مثل قبل دیگر رابطه تنگاتنگی نداریم او درگیر کار خود است. ما نیز درگیر کار خودمان هستیم.

او ادامه داد: آقای قناد پشتکار ستودنی دارد و جزو کسانی است که نسل‌های زیادی از بچه‌های ما با او خاطره داشتند و الان خودشان پدر و مادرند. آقای قناد یک چیزی در ذهن بچه‌ها ثبت کرده است. من همیشه می‌گویم آقای قناد در اجرای برنامه کودک جزو بهترین هاست.

فروتن با بیان اینکه یک جاهایی اختلاف سلیقه پیش می‌آید، درباره اینکه با عمو قناد قهر کرده‌اند گفت: اولش قهر بودیم اما حالا نیستیم هر کسی درگیر کار خودش است. به هر حال استارت عموهای فیتیله‌ای با خود آقای قناد بود اما در میانه راه یک سری دلایلی که گفتنش زیاد قشنگ نیست اختلاف سلیقه  پیش آمد. این یک اتفاق طبیعی است و برای هر شخصی حتی در مقابل صمیمی‌ترین دوستش ممکن است پیش آید و با گذشت حل می‌شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ما باید سنگ‌هایمان را از ابتدا وا می‌کندیم. گاهی اوقات برای احترام گذشت می‌کنی و اگر نظرت تغییر کند و اختلاف سلیقه داشته باشی گویا بی احترامی کرده‌ای. در حالی که تو برای احترام گذشت کرده بودی. یک جاهایی نباید گذشت کنیم. در نهایت ما همه با هم دوست هستیم و همدیگر را دوست داریم.

محمد مسلمی نیز درباره جدایی از عمو قناد یادآور شد: عمو قناد استاد ما هستند. من اولین کارم را سال ۷۰ با ایشان شروع کردم. کسی که دست من را گرفت آقای قناد بود و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که اول خدا و بعد ایشان به من کمک کردند که در کارم این اتفاق بیفتد.
علی فروتن سپس گفت: عموهای فیتیله‌ای از شنبه هفته آینده قرار است در مناطق زلزله زده برای کودکان برنامه اجرا کنند

در پایان محمد مسلمی هم در «فرمول یک» خبر داد: سری دوم «بهترین شو» تولید خواهد شد.

حمید گلی هم اعلام کرد: این روزها مشغول آماده کردن نمایشی برای کودکان است که از ۲۰ آذر در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها