تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29343

علیرضا تابشمدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: در حوزه مقاومت، دفاع مقدس و سینمای ارزشی خوشبختانه فیلم «سرو زیر آب» را با مشارکت حوزه هنری و موسسه تصویر شهر در حال ساخت داریم.

به گزارش سینماسینما، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی، با شرح برنامه های آتی بنیاد فارابی گفت: فیلمنامه های فراوانی به بنیاد ارسال می شوند که بخشی از آنها مورد حمایت قرار می گیرند. طبعاً یکی از الویت های حمایتی بنیاد سینمایی فارابی در طول سال توجه به آثار مرتبط با ارزش ها، دفاع مقدس، پایداری، مقاومت، مباحث دینی و اخلاقی است.

وی ادامه داد: واقعیتش باید بگویم بیشترین درصد بودجه حمایتی فارابی هم در طول سال به این آثار تخصیص داده می شود. این حمایت هم در حمایت از نگارش فیلمنامه و هم در حمایت از تولید فیلم سینمایی صورت می پذیرد.

تابش در ادامه تصریح کرد: از مجموع این حمایت ها یک گروه به فیلم اولی ها اختصاص داده می شود که در بین این ها تا پایان شهریور ۹۵ یک اثر دفاع مقدس به کارگردانی منیره قیدی در حال تولید و ساخت است که جزو فیلم اولی ها محسوب می شود و به قصه همسران سرداران جنگ می پردازد. در این فیلم بخشی از بودجه را فارابی داده و در این فیلم مشارکت کرده است. به بقیه فیلم اولی ها هم وام اعطا کرده ایم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از مشارکت سه نهاد برای تولید یک فیلم خبر داد و افزود: در حوزه مقاومت، دفاع مقدس و سینمای ارزشی خوشبختانه فیلم «سرو زیر آب» را با مشارکت حوزه هنری و موسسه تصویر شهر در حال ساخت داریم.

تابش خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که فیلم تا پایان سال ساخته شود اما بعید می دانم به فجر امسال برسد چراکه تولیدش کمی سنگین است. در زمینه دفاع مقدس هم سه چهار فیلم دیگر را آماده تولید داریم که به این پروژه ها وام داده ایم و در برخی هم مشارکت داشتیم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها